det finns vissa människor som är bättre än alla andra ♥

tjo alla människor! sorry för att jag bloggade dåligt igår! Va med Felicia, Jocke, Tina och Alex i Kinna... de va meningen att vi skulle gå på sommarfredagen men vi gjorde allt annat än det! HAHA! misstolka inte! :) Hade otroligt kul iaf! Idag så ska jag åka in till Uddevalla för att träffa Daniel, Sara, Mia och Pernilla! DET SKA BLI AWESOME! hihi! sett fram emot detta såååå länge! Innan skolavslutningen och nu gäller det, bara sådär.. POOOOFFF!! :D haha! :)

ska äta frukost nu och sånt! sen åker vi! :)

29/6, en dag jag kommer minnas! <3
30/6, KOMMER BLI LIKA KUL SOM VARJE GÅNG JAG TRÄFFAT DANIEL INNAN, FAST BÄTTRE! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0