wait-daniel norberg

jag älskar denna låten, jag älskar honom ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Precis.. alltså vi ska ställa oss i signerings kön ^^ men om vi hamnar förlångt bak ska vi springa til lhotellet först! ;)



Alltså både jag och min polare Nina har fått jättebra kontakt med henne :) så hon skrev till henne att vi ville att hon skulle komma ut till oss och säga hej så sa hon att hon absolut ville det :D så får hoppas på det!

Hon är den finaste :))

2011-01-19 @ 22:26:05
URL: http://keepthepromises.blogg.se/
Postat av: caroline nilsson

Jaa, fan vad skoj om ni kunde komma dit då =)) .. hihi!

Jaa, men det hoppas jag också verkligen, men det tror jag nog ska kunna gå.

Men btw, kom ni så sent som kl. 4 redan till örebro, det var la där ni var? om det var mycket folk då? vi ska ju vara där ganska tidigt typ :P

Yees, jag känner Nina! Har kännt henne ett tag =)

2011-01-20 @ 20:47:21
URL: http://keepthepromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0