mitt 2010<3

okej nu ska jag göra ett lika dant inlägg som många andra. Jag ska berätta om mitt år. Jag är efter, jag vet. ;)

januari
jag kom hem från ett superläger! I Kungälv. Samt träffade jag Erik den 9onde, och det kommer jag aldrig glömma. Haha. eftersom jag gjorde bort mig där. :) inte för att jag skrek som en galning eller något. Men jag ropade lite väl högt efter signeringen "JAG HAR PUSSAT ERIK" och självklart så hörde han det! ^^) samt kommer jag ihåg att VARJE FREDAG så blev jag fattig för att Rabih va med i let's dance ;).. annars hände inte så mycket denna månaden.

suddig bild men jag är otroligt sämst på att ta kort. ;) ♥


hahha skolan, anne och matilda hoppar ! ;)

februari
Världens minst händelserik månad. Va det gamla vanliga, skolan. skidor och så vidare. Men jag glömmer aldrig att jag postade ett brev till rabih :]tänk om han läste det. aaaw! ♥ ja. Det va en allmänt tråkig månad! ;)


brevet (tänkte över min adress!)


haha, jobbade för minimusikalen i skolan! ;)

mars
haha hände inte så mycket denna månaden heller. Eddie accepterade mig på facebook. tack fina eddie! men annars hände inte så mycket mer. :)


världens finaste Eddie! ♥


påskvandringen ;) haha.


haha, jag gipsad. Minimusikalen ;)

april
hahaha inte så mycket hände denna månaden heller! förutom att REBOUND bildades (världens bästa grupp!! hihi, tyvärr mina fina EMD-vänner, xD) och Hurricane kommer ut! ♥♥ ååh jag älskade den! :') världens bästa låt! sen släppte erik sin nya singel crash and burn som alltid kommer att betyda mycket för mig. Den live. Asså ååh JAG ÄLSKAR DOM ALLA TRE! ♥ Sen accepterade erik mig på facebook, men samma månad så krashade den -.- haha♥



finaste! ♥


hihi. Lägret som va mitt i månaden! ♥ (mitt linne ;s)


Kolla jag va rödhårig ;) ♥
ni é bäst!

Maj
här började det hända grejer! Sauda spelade in ett videoinlägg när Rabih och Eddie snackar! hihi. (asså hon hälsade, TACK SÖTNOS) Jag blir vän med rabih på facebook! Jag fick ett svar från Rabih som betydde allt. För det jag skrev och allt och så svarade han på det. Det betydde mycket! mitt första svar från han med för den delen! ♥ men det som betydde mest va nog när jag träffade erik på liseberg! faaaaatta vilka minnen jag har från det eller "hej min diamant" asså ååh. Minnen, kommer aldrig glömma denna dagen!! <3 haha. Och sen träffade jag Calle Kristiansson helt randome. Jag gillar inte honom men det va verkligen randome. haha. ja och sen släpptes ju eriks skiva på spotify! ;) haha! ♥


finaste!! ♥


tack rabih, du är underbar! ♥


finaste! ♥


haha söööööt! ♥


Vi stod i Kön och väntade! haha ♥


hahaha :$


han älskade den! ♥


jag och världens finaste Erik! ♥♥♥


haha jag va tvungen. Jag har inte tröttnat på dom än, kommer aldrig
att göra det heller för den delen! bästa skivan någonsin! ♥

juni
det började bra med att erik svarade på kommentarer på bloggen (och han gjorde aldrig det, så..hahha) och ja det betydde verkligen så mycket för mig:) och sen skrev han med att det är roligt att vi lärt känna varandra! och eftersom vi alltid hälsade från varandra på bloggen så kändes det som om det va liiiite riktat till oss? :$ samt att jag fick flera svar från rabih. Dock väldigt privata svar, så jag tänker inte lägga ut dom ;) sen fick jag snacka med erik på telefon genom alina. tack! ♥ samt fick jag lite svar från eddie och sånt :) jag har underbara idoler! <3


haha, min kommentar! om jag visste att han skulle svara skulle jag
inte direkt skriva så :]


så underbar!! ♥


ahaha bror tog studenten. Sööt bild ! :$

Juli
Månaden började BÄST! asså.. ERIK i Borås! det va magiskt hihi :D ♥ "nej anna gå inte" ååh. FIN DU ÄR! <3
hahaha fast den bilden kan man ju diskutera! ;) ♥ får även reda på att söta Lisa Alm hälsade erik från mig och visste han vem jag va? JA! :D hihi. Det va även denna månaden som jag började ÄLSKA LOTTA! ♥ världens finaste Lotta. Hihi. Men det va en underbar månad. Mycket vänner o mycket kändisar. = Anna lycklig! ♥ sen va det ju underbara sommar oas!! ♥♥


HAAHAHAHAH asså denna bilden. Okej, jag grät för att erik hade gjort
en grej för mig *hemligt* jag grät för att vakterna va idioter och ah
sånt.. BILDEN. hahaha. han är söt iaf! ♥


bt ;) det kan man ju med diskutera. ERIK stod på scen HAHA!
och jag pratar/skriker med Alina ;) ♥


haha Lotta på liseberg! ♥


<3


Fina Lotta ♥♥


sommar oas ;)♥  jag, rebecka, felicia och anna ♥


bästa gruppen. HAHA! mitt flin ;) ♥ det fattas typ 2 pers på bilden

augusti
jag började månaden med ett superläger på dyrön ♥ älskar verkligen det stället!! <33 sen kom jag hem och rix fm va nästan direkt! REbound och Erik !! asså det va så bra!! fick inte träffa någon av dom men va så himla lycklig!! ♥ 3 flugor i en smäll!! ♥♥ sen fick vi med beskedet att Erik gick med i heat.. och jag har inte träffat honom sen dess.. dumma heat :( haha.. sen va även REbound på nrj i göteborg och jag kommer aldrig glömma det. ALDRIG!! ja va så himla lycklig !! fick snacka med dom för första gången på 8 månader. Kunde man va lyckligare? nej!! "HEJ ANNA!!!" "älskling gråt inte!" "men sötnos! jag är här !" asså så underbara va dom! :$ ♥ sen fick man ju ännu mer svar från rabih o eddie. men dom vill jag inte heller skriva upp! ;) ♥


Dyrön ! ♥♥


ahaha sofias bild från rix xD hihi. vad söta vi är! :$ :D ♥


heat...


NRJ! Snyggingar!! ♥

hahaha vi är bäst på att låta mycket vi! :d ♥

september
Nya idol börjar och jag får upp ögonen för bla Jonathan som inte gick vidare.. men DANIEL. haha. Tyckte att andreas, olle o geir va bra med men daniel föll jag för först! ♥ men annars hände nog inte så mycket denna månaden :/ haah, men jag såg EMD live i Borås iaf. Men det är ju ingen av dom fansen som gillar den spelningen så får väl åka på en ny då ;)


EMD i Borås


hahaah, jag färgade mitt hår :)

oktober
det hände nog inte så mycket denna månaden. Det som ligger mest inne i min hjärna va när eddie och rabih gratta mig när jag fyllde 17. DOM VA SÅ SÖTA! lixom.. grattar sina fans? :') och att jag hade världens maffigaste tjejkväll (haha) ♥


assååå inga ord. BÄST ÄR DU RABIH! ♥


assååå jag har verkligen bästa idolerna! EDDIE! ♥


söt! ♥

november
Hehe, det som dyker upp är ju såklart när rebound kom till Göteborg. Frölunda torg. Finaste personerna! och bästa signeringen med dom! tror aldrig att jag haft så mycket tid någonsin med dom. ÄLSKAR DOM! ♥ det söta är att dom kommenterade hur jag såg ut i håret med ! "vad fint ditt hår blev!!" "ja jättefint! Du passar i det!!" SÖTA!
sen några dagar senare fick jag ju snacka med underbara rabih på telefon "varför är du inte här? ;o" hahahahaha söt! :D ♥ och samma dag fick jag träffa underbara Olle! med Jay och Minnah. Seriöst. Olle va hur gullig som helst då! :D ♥ sen fick man ju svar för första gången av Daniel på facebook ♥ hihi. söta idoler jag har! ♥


fina rabih. hahaha! "ändrade planer" söööt! ♥


finaste Eddie! ♥♥


Eddie och Rabih, jag ÄLSKAR er! ♥


Olle ♥

december
december va en sjukt händelserik månad jag va på idol och träffade fina weise för första gången. Samt så kommenterade Olle min skylt på facebook och liknande. Han är fin han :') det va på genrepet. Sen får jag reda på att jag vunnit idolbiljetter så asså.. jag blev asglad! och då träffade jag Weise igen :') och Olle gjorde "<3" mot mig och Hanna. Han är så himla fin han! :) weise såklart!! :D ♥ sen träffade jag Olle, Daniel, Weise och Geir och dom andra idolerna (vissa) i Nordstan men fick inte prata med dom :/ men senare kom dom till Frölunda torg och det va seriöst BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!! ♥♥ jag fick snacka asmke med dom! :'D ♥ asmånga myspyskramar! ♥ och många fina ord! ♥ när Weise förvånade mig med att säga "hej anna!" när jag kom upp på signeringen!! och höra olle säga "åh jag älskar eran skylt!!" (och jag hade inte ens med mig den) eller daniel "Åh Anna, nu träffas vi ju äntligen!! :D" eller Geir "vad kul att träffa dig Anna! har sett fram emot detta!". UNDERBART! Daniel använde min profilbild! ♥ asså.. underbar JUL , underbart med vännerna! asså.. Underbart läger! asså bästa !! :') ♥


Andreas Weise! ♥ (genrepet)


Andreas Weise! ♥ (idolfinalen)


Olle, Jag, Weise o Daniel! ♥ (Nordstan)


finaste kommenterar! :* ♥


jag har satt ihop bilderna. Haha Frölunda torg! ♥♥♥ ÄLSKAR ER! ♥


älsklingar! ♥


lägret, och JA! ni är bäst! ♥



haahha hoppas ni har läst, för detta tog ett bra tag! ;) kraam på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

AWW!! grymt år or what...

lärde känna min underbara annnnnna :D ihh.

puss love yaa

2011-01-19 @ 18:32:38
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hahaha, kuligt år du har haft xD :D



HAAHAHAHHAHAHAH asså omg, jag garvade sjukt mycket till bilden när ni står i publiken (inte då med skylten) HAHAHAHHAHAHA xD <3

2011-01-19 @ 18:38:20
URL: http://linneaholms.blogg.se/
Postat av: lisa alm

gud vilket jävla år!!! jag lärde känna dej, det va en av minna högpunkter och när jag träffade erik den 4 juli! fy fan vad gullig han va när han sa att han visste vem du va<3 han är för bäst, pussar till honom!



åhh, jag vill oxå ha idoler som vet vem jag är och som kommenterar och svarar på mina kommentarer och liknande... ;(

men kul för dej! i love u, pussss

2011-01-19 @ 19:05:48
Postat av: Felicia♥

Du glömde skriva om min födelsedag och tjejkväll :( ♥

2011-01-19 @ 20:58:42
Postat av: Anna

Lisa: aaw vad söt du är! :') ♥ ja eller hur jag blev jätte förvånad att han visste vem jag va. jag bara ÅH VILKEN IDOL JAG HAR! :')



daniel har börjat svara på kommentarerna på bloggen. :o varför kommenterar du inte ? :o ♥

2011-01-27 @ 08:18:41
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0