Bilder.

Hejsan svejsan sverige. :D nu har skolan börjat igen.. och jag orkar inte det. Men det är kul att träffa alla iaf. jag började igår iof.

Detta kommer bli ett väldigt tråkigt inlägg har jag känslorna för. Men tycker att alla ska läsa ändå, det kan faktiskt va intressant. Om ni gör inlägget till det ;)
det har hänt mycket dessa dagarna egentligen. Jag har fått reda på att min Svenska och Engelska lärare har sagt upp sig och att min sovmorgon ska se till att vara pianomorgon istället. Jag har med fått reda på att jag är idolgalen.. vilket jag redan visste...

nu till något annat, här kommer bilder från idolturnen! :) ♥



Elin Blom

Daniel Norberg ♥


Sassa Bodensjö


Linnea Henriksson


Olle Hedberg ♥


Linda Varg


Minnah Karlsson


Andreas Weise ♥


Geir Rønnig ♥


Jay Smith


Daniel, Olle och Weise ♥


Daniel Norberg ♥


Linnea Henriksson


Linda Varg


Olle Hedberg ♥


Andreas Weise ♥


Jay Smith


Elin Blom


Minnah Karlsson


Geir Rønning ♥


Sassa Bodensjö


Minnah, Linnea och Elin




jag tog tills minnet tog slut och kamerans batteri tog slut så.. ja jag hade en hel del bilder. Så jag lägger inte ut alla.. Men BÄSTA SPELNINGEN EVER !! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

JAG VILL OCKSÅÅÅÅÅ :(

2011-01-11 @ 21:32:43
URL: http://itshanna.blogg.se/
Postat av: nina

åååh va braaaa! då finns det hopp om att vi får träffa dem lika mycket :) var det många som var runt linda eller inte så många? haha hon är my fav :)

2011-01-12 @ 14:02:12
URL: http://raiseyourglass.devote.se/
Postat av: nina

hm, ja, verkar ju som dem ska ändra på det... hoppas inte de blir signering, sånt är så fattigt hah xd

2011-01-12 @ 15:46:47
URL: http://raiseyourglass.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0