ÖREBRO ♥

asså jag kan inte förklara med ord hur mycket denna dagen betydde för mig egentligen! ♥ men det börja med att vi hämtade upp Lisa och Jade och åkte till landet igen där vi va ett tag och sen åkte vi in till Örebro och va framme vid 16.00 och precis när mina föräldrar hade åkt så typ stod vi där och så helt plötsligt ser vi hur Olle dyker upp, typ kommer ut genom dörren och jag verkligen bara STANNAR! kunde inte röra mig ur fläcken och så kommer Geir, Daniel och Weise. Och dom som känner mig vet att dom är mina favoriter från årets idol. Så jaaa jag bara stod och stirra och kunde inte göra nåt. Vill springa fram och krama dom men jag kunde inte. det gick inte.. men jag fick fram ett hej iaf (A) och några "oh my god" HAHA!:$ sen så typ blev vi galna och ah. Så typ stod vi där ett tag och dansade till "Weise låten" och så kommer Minnah förbi och hon bara skrattar, samma med Karin DaSilva (A) xD så stod vi där och sjöng och dansa ett bra tag och lite senare så ser jag att idolerna skulle gå tillbaka, denna gången såg jag Olle, Weise, Geir, Jay och Minnah. haha, och så hade dom hört oss bara "ANDREAS WEISE WOHOHOHO" och man hörde att dom skratta ^^ Haha. då sprang jag fram och kramade Weise, Olle, Jay och Minnah men Geir bara försvann :| men Weise kände igen mig , det såg man.. typ "hej.. HEJ!" ah (A) xD och så typ Olle såg med ut som om han kände igen mig. :) så typ stod vi där och vänta ett bra tag och lyssna genom väggen när dom repa (shh säg inget xD) och så typ snacka vi med vakterna och sånt. :) och så typ stod vi där och så såg vi idolerna gå fram och tillbaka i trappan och grejs ;) och vi vinka och dom vinka tillbaka och ja sånt :) sen tillslut fick vi komma in och så ställer vi oss vid scenen och väntar och ser dom backstage och en massa, hahaah vi såg dom (A) och sen så typ började det och det va helt awesome öppningsnumret och allt satt som en smäck, kan inte beskriva med ord lixom hur bra det va! Fick tårar när Geir gick upp och sjöng Rosanna. Han kollade på mig väldigt mycket och vi fick en massa ögonkontakt och han vet hur mycket jag älskar när han gör det låten och allt. Asså det va verkligen så grymt. Asså finner inga ord. Sen när daniel körde don't look back in anger så kom det lite tårar igen. Älskar när han gör den och lixom att få se han göra den live va inte dumt :$ och så ja, han är ju så söt :) sen kom tårarna PÅ RIKTIGT när Olle, Daniel och Weise körde free fallin. Jag älskar verkligen den låten.. asså jag menar det, verkligen älskar. Att få höra dom tre sjunga den går inte ens att beskriva med ord. Tårarna bara rann och jag kunde inte kontrolera dom :$ och det bästa va ju nästan när daniel kollar på mig och ser att jag gråter och ler och jag typ börjar gråta ännu mer och skriker till (typiskt mig -.-) och då börja han skratta :$ haha.
men seriöst. Det va så underbart. Och när dom körde all i need is you kunde jag inte sluta att le, det va så awesome. Så himla bäst. Asså .. TJÄRLEK! ♥ sen mötte jag, lisa och Jade Mia så typ stod vi och vänta på att få träffa idolerna tillsammans och så typ kom vi upp och så typ blev det jätte konstigt och dom sa att det sparar mer tid om vi bara gick till dom vi ville så .. andreas weise kom direkt fram till oss nästan :') hihi. så typ snacka vi och han kolla på våra tröjor och blev jätte glad. hihi. så tog vi kort och han bara "weisenismen nu" yeeeah! så fin :) och vi snacka lite och kramades och sånt. Fina Weise! ♥ sen så gick vi till olle och jag skulle ta kort med han och han bara team weise.. anna -.- men han skrattade ;) haha jag bara men asså olle jag är team hedberg med, fast det syns inte :$ han bara skratta och bara jag vet det anna , hihihihih skylten! :D jag bara aaw :') asså ofta han fortfarande kommer ihåg!! :') iaf så kramades vi och en massa och tog kort .. haha. och sen kom daniel i närheten och jag typ hoppade på han och kramade han direkt och han bara heeej! (det såg ut på honom som om han kände igen mig :$) sen så typ tog vi kort och sånt och så snacka vi och så gick han igen för att komma till alla och jag och mia leta efter geir men han typ va inte där -.- hahaha. men så typ träffa vi daniel igen och jag bara jag vill ha en extra kram han bara en till? hehe och log och så typ kramades vi JÄTTE LÄNGE :$ och så typ började han typ dansa runt och så typ alla typ kolla och skratta och vi "dansade" och olle o weise typ flinade i bakgrunden.. -.- hahah. och sen efter så sa han "tihi vi dansade typ" hahah. gud vad söt! och sen skämde jag ut mig nästan med han bara "mina läppar är torra" jag bara "men du är söt ändå!" han "HAHA, *mumlar* jag: du är visst söt! han *skrattar typ asmke"    jag vet inte vad han sa HAHAHAA :$ jag bara sa att han va söt ju :$ HAHA. Sen typ va dom tvungna att åka och jag, mia, lisa och jade sprang till hotellet och vänta på dom i evigheter där. Och så kom dom med bilen och daniel, jag vet vart du gömde flaskan ;) AHAH.. iaf. sen så typ kom weise o olle och man kramade självklart dom och weise tacka för att vi kom och olle sa bara "heftiiit" hela tiden -.- hahaha. nej men han är skön! :D "har du åkt ända från ... GÖTEBORG?" yes det har jag Olle :D ♥ så typ åkte vi hem. Men Mia skicka att Geir hade hälsat tillbaka. hihi. jag blev sjuuukt glad när jag såg det! TACK MIA ♥ BÄSTA DAGEN! och ja jag har verkligen världens bästa idoler! ♥
jag får ursäkta hur bilderna ser ut. HAHAHA men okej jag va torr om läpparna, hade fläskläpp. mitt hår ser ut som jag vet inte vad och ja. (A) ♥
familjen Weise ♥ hehe, jag, Andreas och Lisa ♥


jag och sötaste Daniel ♥


jag och fina Olle ♥


well, jag kan säga att jag vill inte till skolan imon, vill hellre vara dansa med Daniel och höra när han viskar saker till mig som ingen vet, mohaha (A) , höra Weises ord och känna hans kramar! att få höra att man är galen från Olle. Det är det jag vill höra igen. bara det. Inget annat. DET ÄR TJÄRLEK! godnatt  ♥

Kommentarer
Postat av: v

FINA bilder! Läser texten imorrn haha!

2011-01-10 @ 23:03:42
Postat av: victoria

Fina bilder! läser den när jag har tid hehe

2011-01-10 @ 23:04:06
URL: http://vbergstrand.blogg.se/
Postat av: nina

läste hela! låter suuppppper. ska med dit, fast i lund :) vilken biljett hade du? för vad jag läst så fick man inte träffa dem alls mycket och det verkar ju som du fick :) puss, svara i min bloggis!

2011-01-12 @ 11:22:16
URL: http://raiseyourglass.devote.se/
Postat av: Caroline Nilsson

Shit det låter verkligen som en toppendag! Jag ska till Lund när dem är där och spelar! :D

Hade du meet and greet biljetter? Någon sa till mig att man knappt fick träffa dem, men du verkar ju ha haft världens tur! :)

Kramar / Caroline

2011-01-18 @ 14:15:26
URL: http://keepthepromises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0