fett skön :')

HAHAHAHAHA söt !! åh vad underbar han är! ♥

Kommentarer
Postat av: Pernilla^^

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!!!

2011-01-25 @ 19:02:09
Postat av: Gabriella

Hej, jag trök på länken från Daniels blogg så du vet inte vem jag är men behövde bara skriva en kommentar ändå! Du måste ju vara över lycklig!! Daniel har ju svarat på dina kommentarer och sånt! Skulle typ svimma om han svarade på mina! Hur många gånger har du träffat dem? Jag träffade dem på konserten i Gävle i måndags och jag är fortfarande helt tagen! Coolt att dem känner igen dig och sånt! Blir så avundsjuk! Är ett stort fan av Daniel eller vad man ska säga ;) ha det bra!

2011-01-26 @ 18:57:30
Postat av: anna

hejhej Gabriella! :) trevligt att du kika in ;) hahah. tro mig jag är överlycklig för att han svarar på mina kommentarer och även att jag chattat med honom och sånt. Det är lixom ett fans önskan att få svar från sin idol. Jag har träffat dom olika många gånger.. Men om man kollar på daniel så har jag träffat honom 3, eller flera gånger på en dag dock. Men 3 "dagar" om du fattar. :) och 7 gånger om man räknar typ när man sett honom eller pratat med honom. :) fast detta är samma dag (jag är fett rörig:$) Och jag vill att det ska bli mer ;) gött att du va i gävle. Jag va i Örebro och träffa dom, helt underbara :). jag är sjukt stort fan av daniel. hahah. därför tycker jag att det är jätte kul när han är inloggad på chatten på facebook ;) haha.. ja det är ascoolt att dom känner igen mig. haha.. det är sjukt egentligen! :D hihi! hoppas du får träffa dom snart igen! kram

2011-01-27 @ 07:21:42
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0