Dag 24 – Det här får mig att gråta.

tjo alla folk! sitter i skolan. Hade glömt av att vi hade sovmorgon, plus att jag hade sovmorgon, så där rök den ;) hahaha.. nej men det är helg snart ändå så :) och sen har jag ju haft piano denna tiden så :) men men. Nu ska jag göra en till dag på denna konstiga listan. hahaha ;)

hm.. något som får mig att gråta är faktiskt när jag blir riktigt besviken på en person så jag blir helt "utmattad" eller vad man säger, jag typ släpper loss.. haha! lovar det har hänt flera gånger. Sen börjar jag lätt gråta när jag allmänt mår piss. Jag börjar också lätt gråta när det har hänt något, kanske att någon säger någon säger något som får mig att bli ledsen, jag är sjukt känslig. Jag började med gråta när mina föräldrar sa nej till Ö-vik! Jag har väldigt lätt för att gråta och jag håller nästan aldrig gråten inne.. Sen att jag lätt börjar gråta när jag lyssnar på lovsånger och det blir mäktigt, typ som på läger och sånt. haha.. och när alla andra gråter gråter jag med. Jag har svårt att se andra personer må dåligt eller gråta. haha.. Men en sak som alla ska ha klart för sig är att jag inte lätt gråter när jag ser artister live. Eller träffar dom. Den enda gången jag har gråtit för en artist va när ERIK sjöng timeless nästan för att jag älskar den. "Nu ska jag sjunga *kollar på mig* timeless" lixom. det fick mig att börja gråta.. haha :$.. sen när jag träffade Rabih och Eddie på nrj. Det va för att dom visste vem jag va och sen allt som har hänt (ingen kommentar xD) och sen att jag inte träffat dom på 8 månader, det fick mig att gråta faktiskt! hehe :] och i Örebro när Geir sjöng rosanna började tårarna faktiskt att rinna :$ men varför finns många anledningar men HAN om alla vet hur mycket den låten betyder för mig! och sen när Daniel, Andreas och Olle sjöng free fallin' började tårarna rinna. Många anledingar varför. Låten är awesomes och asså. jag kan inte ens tänka på det.. hahaha ... eller den största anledningen tänker jag inte säga här :) haha.. men ja. Det låter som jag gråter lätt till artister MEN JAG GÖR INTE DET. hahah.. jag har sett dom så många gånger så ;) men ja .. det va lite om vad som får mig att gråta ;)



mitt skolfotto :3..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0