Dag 22 – Det här upprör mig.

Nu sitter jag i Infoteket med fina Maria! ♥ haha! no life på håltimma eller? haha. Det har kommit en australiensk tjej till våran klass. Jätte snäll verkar hon :) och jag ÄLSKAR hennes dialekt. Haha sån där utbytesstudent, 1 år ska hon va här. Trevligt.. och det första hon får se är en jätte flummig klass utan lärare ! hahaha! kul :)

nu ska jag fortsätta med denna roliga (tråkiga) listan.

Något som upprör mig är lätt att se folk bli sårade och sånt! Typ krig och mobbning är verkligen HAT för mig. haha. Och när jag ser någon gråta och sånt så blir det lätt att jag gråter själv. Jag vill bara att alla ska vara lyckliga :$

men ah, det är en sak. ;)

nu ska jag sluta blogga haahha. see you later!


sötaste Wictor! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0