Dag 21 – Min hiss/diss lista.

hiss
* att jag har världens bästa väääänner! ♥
* att jag har världens bästa idoler! <3 och jag skämtar inte
* att åka till spelningar för att träffa idolerna
* min vägg hemma hihih
* PSYCHO! <3
* MUSIK
* DANS
* ES2 ;) ♥
* och mycket mer ♥
diss
* att det just nu är sjukt dyrt att kolla på idolerna :|
* och att jag kanske inte får åka till lund -.- haha
* att jag är sjuk o missar KU :(
* att jag kanske aldrig kommer att få gå på let's dance -.- hehe
JAG SUGER PÅ SÅNT HÄR !
men nu ska jag vara mer sjuk och tycka synd om mig själv. BYE!
ahaahah asså man ser inte så bra ;)
dörren TWILIGHT TEMA, sen ERIK/REBOUND, ERIK/REBOUND och sen
IDOL 2010 (daniel, olle och andreas är med mest haha) och sen Justin
Bieber ;)

Kommentarer
Postat av: Lejla

Hehe, Käre gud, vad mycket! Minns du när jag skrev att jag hade samma byrå (på samma ställe) och dörren xD



Love ya, mum <3

2011-01-21 @ 16:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0