bästa!

OH OH I LOVE YOU LIKE A PSYCHO ♥
asså seriöst förlåt men jag finner inga ord för låten, den är för bra för att vara sann.
IGÅR VA JAG SÅ OTROLIGT GLAD.
- PSYCHO SLÄPPTES.
- Andreas ägde ut alla på let's dance tyckte jag och alla fans iaf :D
- HAHAH VI SLOG JURYN OCH ANDREAS GICK VIDARE MOHAHAHAHA
fatta vad jag skrek av lycka då eller. HAhaha när dom bara "Andreas och Sigrid" jag bara aaaaaaaaaah!! hahaH!
blev så glad! hahahaha mitt samtal med erika, lisa och adriana blev typ OMG OMG OMG ! och SHIIIT! och typ JAAAAA. hahaha. Vi va glada. Och ja, jag ska döda tony när jag träffar honom,  -.-'' haha.
idag ska jag iaf nog till Felicia på filmkväll. Hahaha.. jag kommer sjunga på psycho :$ men aah.
hihih har ni inte köpt låten än gör det här: http://itunes.apple.com/se/album/psycho/id414872388?i=414872392 och tycker ni inte om den har ni sjukt dåligt sinne för haha.. musik ;) den är bääst.
ah, nu ska jag sluta flumma i detta inlägg och sticka upp och äta frukost istället. VILLE BARA SÄGA ATT JAG VILL GE EN MASSA TJÄRLEK TILL DOM SOM RÖSTADE VIDARE ANDREAS IGÅR TROTS JURYNS HÅRDA ORD. vi ska få han att vinna :D haha! ♥
ÄLSKAAAAAA ♥♥♥
TEAM WEISE?! JAA! hihi! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0