25 – Mina favorit artister/andra kända personer.

godmorgon världen! Idag ska jag plugga en massa o sen vara med felicia o återgå till Kyrkan för att kolla på no limits ! grymma är dom. Tryck på länken för att komma in på deras hemsida! ;) ! sen efter det ska jag till henne igen för att sova där och sånt. Och sen till Kyrkan igen på söndag. Där ska jag förövrigt spela JESUS i ett drama (A) hehe. sen blir det väl att plugga igen antar jag .. ^^
nu över till denna konstiga listan igen.. hhaah jag tror att alla vet svaret redan ;) men kan skriva ändå.
Min fina
ERIK GRÖNWALL
RABIH JABER
EDDIE RAZAZ
DANIEL NORBERG
OLLE HEDBERG
ANDREAS WEISE
GEIR RÖNNING
okej, jag ÄLSKAR dom! Mina grabbar de ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0