vad gör man om man befinner sig i skolan innan man börjar?

tjo alla mina fina bloggläsare ;) befinner mig just nu i skolan, inne i infoteket faktiskt. haha. Hit går jag när ingen i min klass har kommit till skolan på morgonen, särskilt på torsdagar. Dvs som idag. :) Jag älskar infoteket i skolan. Internet är jätte segt, Det är fula väggar och dom som jobbar här i jätte tjuriga.. eller vänta sa jag älskar.. snarare hatar ;) men det finns datorer iaf. Och där får man sitta (Y) x) jag ska ha min gitarr idag, det kommer väl gå sådär lagom bra eftersom jag inte har gjort läxan. Skulle komma på en melodi men jag får INGENTING att låta jätte bra. Haha. ;) men ah. Han brukar inte bli så sur.. Det är ju mina lektioner ;) Pianoläxan kan jag.. och den fick jag igår. Ha ha.

I helgen har jag massor med planer. Självklart ska jag som vanligt till KU på fredag men har ingen fin andreas weise att lägga ut pengar på.. han va värd varenda öre.. konstigt att han inte gick vidare när typ alla jag känner la ut hela sin förmögenhet på mobilen.. kunde varit en 200 spänn/person? Ush. Men Men. Sen på lördag kommer jag befinna mig i Skene för en lovsångsmässa! Haha. Det kommer verkligen bli awesomens! Träffa massa folk med. Och sen kommer jag sova hemma och sen antagligen träffa mina fina tjejer.. Felicia, Nelly och Jaqueline på söndagen! Tror det blir så ;) ♥

nu ska jag ta och sluta skriva. Ville bara säga att Geir är underbar.
"Skriv om du vill och kom ihåg att svaret kan dröja. Inte alltid jag är inne på sidan men svar det får du så småning om, det vet du..." kan verkligen inte förklara den killen med ord seriöst! ♥


Ni två betyder otorligt mycket för mig!

Kommentarer
Postat av: Maria :)

Ni betyder otroligt mycket för mig! <<3

2011-02-24 @ 09:55:09
URL: http://maryhline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0