mjukis<3

Hejsan allt folk! Jag har försökt att bädda in klipp jätte många gånger på bloggen nu men det funkar verkligen inte. Någon som har samma problem. Det är iaf fett störande! Tänkte länka ett klipp som jag blev sååå kär i igår när daniel sjöng i Gävle. Trycker du HÄR så kommer klippet upp :) haha. Jag länkade den på Daniels logg i Facebook.. haha. Det visade sig att han tyckte om att svara med. ;) fast det han skrev stämde inte.
hahaha.. våra reaktioner efter det va lixom typ "VAD FÅR HAN TJOCK IFRÅN?" hehe.
just nu är jag sjuk. Så jag är hemma. Sitter och skriver på min jobbiga essä. Eller .. vänta ett tag.. jag SKA skriva på den. :$ ska bara skriva klart detta onödiga inlägget först.
Har ni tänkt på en sak? MJUKISBYXOR är världens skönaste plagg! Mjukisbyxor får mig att känna mig bekväm. VISST det kanske inte är världens snyggaste plagg! MEN FYSKJUTTON vad skönt det är att gå runt med det. Särskillt om man är hemma. Att ta på sig ett par mjukisbyxor när man vaknar på morgonen. Asså det är verkligen mwaah på det !! sen att gå runt med det när man har slutat skolan. ASSÅ JAG ÄLSKAR MJUKISAR SERIÖST! så härligt! Typ på läger så knarkar jag mjukiskläder! Så skönt att dra på sig! :D jag har funderat att köpa en sån där onepiece!! men dom kostar seriöst förmögenhet. Typ två biljetter till idolturnén ! (okej, blir ni förvånade att jag jämför med det? xD) men det skulle va sjukt mysigt! VILL HA! ♥
ASSÅ BARA KOLLA. HUR MYSIGT? SÅ MYSIGT!
(måste också tillägga att hon hade sånt där ASMYSIGT HÅR!)
nej, nu ska jag inte tråka ut er mer utan istället börja skriva på min älskade (hatade) Essä igen. Jag är bäst!
ha det dunderbra så hörs vi någon annan gång. HEJDÅ! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill också ha såna dära one... mjukisar :D vad dem nu hette :D hehehe

2011-02-09 @ 16:20:39
Postat av: Hanna

lite hjälp från proffset kanske ? :)

http://itshanna.blogg.se/2011/january/hjalp-fran-experten.html#comment



OH YEAH, hanna kan sina grejor ! TACK HANNA :)

2011-02-09 @ 18:39:53
URL: http://itshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0