drömmen som jag trodde va sann..

hej hej :D
jag hade en underbar dröm inatt. Jag vet inte riktigt. Det va så komplicerat. Men jag va och såg idolerna tror jag, asså jag kommer inte ihåg. men så kommer erik upp på scenen helt plötsligt. Han kände igen oss, det va jag, Alina, Lisa och Hanna. Haha. (konstigt, gick med dom på alla spelningar!!) så typ sa han att han skulle köra run to the hills och så kollade han på mig och bara "och den känner du igen va?" ;) haha.. han va så söt. Och så hade han sjungit klart och jag typ brydde mig inget annat om att träffa honom så jag stack. Och jag tror inte att någon hängde på och så gick han där och jag typ bara "ERIIIIK" och han vände sig om och öppnade sina armar för mig och jag hoppade i hans famn och jag började gråta eftersom jag inte träffat honom på länge och han tröstade mig och sa att han aldrig skulle glömma mig och sånt (:')) hahaha "hon där galna tjejen, vad hette hon nu igen? Alina? haha. jag kunde aldrig få henne lugn"... så satt vi där och skratta och prata och kramades och grät och allting tillsammans (ja han grät ;o) och så typ kom hanna och alina gåendes där eller springandes rättare sagt och så stod lisa vid eriks andra sida. Ingen aning om hur hon kom dit? :o och så typ tog vi en massa kort. Kramades och allting! det va så mysigt och precis när jag kramade erik en till gång när vi skulle gå så viskade han ord i mitt öra och en massa. Och när jag stod där och kramade honom väcktes jag ur drömmen. Jag insåg att det inte va sant och jag började gråta. Har nog aldrig saknat någon person så mycket som jag saknar erik. Det är verkligen ett hål inom mig! :( grät ett bra tag. kollade igenom min kamera och det va inga bilder.. asså.. :(
aja. Ska snart på gospel i missionskyrkan! Hoppas att det kommer mke trevligt folk!
stor kram till er som läser min blogg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0