pinsamt läge!

tjenamors! Idag är det en vanlig onsdag ;) haha. Loggade in på facebook i morse som vanligt och såg att Daniel hade kommenterat min bild som jag gjorde till honom och dikten. Riktigt gulligt faktiskt!
innan alla andra börja gilla, jag va den första ;) ♥

han är så otroligt söt :) iaf. Så gick jag till skolan, hade världens tråkigaste Historia, försökte vara aktiv och skrev ner en hel del saker, men jag hamna i dvala sen igen ;) haha. Efter det hade jag kultur och idéhistoria. Örjan va sjuk så vi hade vikarie och det va sjukt tråkigt, men det brukar det vara ändå! ;) och sen lunch! Åt med Maria och flummade runt som tusan. Inte bra för mig att dricka cola, och särskilt inte om man kombinerar det med choklad! (NEJ JAG ÄR INTE ONYTTIG... :$) och så hände det lite grejer! hahaha! "PINSAMT LÄGE" HAHAHAH! ehm. det va så klockrent. Och det är bara jag och maria som förstår, na na na (A) och Jennifer kanske ;) efter det hade jag tråkig svenska och satt mot väggen med fötterna på stolen (NEJ ASSÅ JAG ÄR DUKTIG..) och skrev faktiskt lite som hon pratade om, annars va jag uppe i SMSsamtal om DANIEL med Cissi, samt va inne på fejjan en massa, jag är inte berode. Säger vi. Sen hade jag piano och jag glömde SÅKLART mina papper hemma. Andra gången i rad nu. MEN jag kunde den utantill och han blev jätte stolt så jag fick en ny! Sen tyckte han att mamma va jätte duktig som redan hade beställt boken. YEAH! mycket beröm.. gillas (Y)
sedan stack jag in till Kinna centrum och va med Maria där ett bra tag. Eller nej någon timme men sak samma. DONKEN (asså det enda vi har i Kinna, och nej jag är inte tjock!) och så satt vi och snacka om allt mellan himmel och jord och nej vi köpte inte choklad....
nu är jag hemma. Engelskaläxan är gjord och jag ska spela gitarr och piano nu. Hade jag tänkt mig. Det blir väldigt najs. För det är väldigt kul! ;)
snart är det vår, snart är det varmt och skönt,
då är en bilresa till Italien till och med lönt.

3 veckors semester med släkten, bland annat kusin vitamin två,
massa bada och mycket färg jag kommer få.

Fast detta sker ju dock när sommaren kommit fram,
än så länge måste jag ju vakna till irriternade alarm.

Längtar till sommaren så mycket så,
då ska jag ut och springa, ska börja gå.

men än så länge är det bara februari ju,
SNÄLLA SOMMAREN KOM NU!


ahhaha, jag ska bli lika duktig som Daniel. Det går inte så bra. :)
HEJDÅ PÅ ER!

OKEJ JAG HADE TRÅKIGT!


Kommentarer
Postat av: ci

Cissi*

hahah ;)

2011-02-23 @ 20:33:32
Postat av: Anna

HAHAHAHA ännu mer pinsamt läge ;)

2011-02-24 @ 08:50:00
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0