Dag 29 – Jag har fobi för..

hej och godmorgon alla fina :D
idag är det söndag, och imorgon är det skolan igen -.- måste börja skriva på min essä.. haha. Den ska va klar på onsdag ;) he he..
okej ehm. Jag har som sagt blod, spindel, orm och clown fobi. Samt att jag hatar att se spya och att vara hos doktorn. haah. fast blodfobiet är nog mest tror jag ! haha.. well, jag svimmar nästan (A)
aja, hihi.
ni är bäst.
om två dagar är det 1 månad sedan jag träffade dom underbara. Shit vad tiden har gått fort. Hoppas verkligen att jag träffar dom snart. Hemskt annars..

snart 3 månader sedan jag träffade REbound. Saknaden ger verkligen smärta. Hoppas verkligen att man får träffa älsklingarna snart. Inte 8 månader till.. snälla :(

mer än 7 månader sedan jag träffade erik... 7 månader i pain.. snart 6 månader sedan jag såg honom. Jag fattar inte hur jag pallar. Har nog aldrig saknat någon person som jag saknar honom.. :'(



jag kommer aldrig glömma detta. 1 juli. Borås.. mer än 7 månader
sedan! bästa spelningen jag har varit på med honom.
ERIK GRÖNWALL jag saknar dig så det gör ont :( ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0