4 veckor sedan...

HejHej, nu är det återigen lördag. Och om jag har räknat rätt, exakt 4 veckor sedan jag träffade alla idolerna senast. Jag minns det som om det va igår..

 

för exakt 4 veckor sedan och nån halvtimma sedan gick Daniel, Andreas, Olle och Geir ut genom dörren vid comventum! jag, Lisa och Jade hade precis kommit och hade skämtat om att gå in för att träffa dom, och så kom dom ut.. haha. Vi blev så förvånade att vi bara stod där fastfrusna och sa inte ett pip fören dom sa hej till oss. HAHA. Men vi vågade inte gå fram ;) ... asså minnen ♥

någon timmar efter så gick dom upp och ner i trappan och gjorde en massa miner till mig, Lisa och Jade och några till. Varje gång sa jag lite väl högt.. (A) "DET ÄR DANIEL, DET ÄR OLLE, DET ÄR ANDREAS.. osv" så att hela kön kollade in. (A)

någon timme efter det så stod vi längst fram inne i Comventum och väntade på dom och jag stod och kollade på dom eftersom jag såg dom backstage.. jag hade inga känslor i mina tår, jag kunde knappast stå på benen.. haha om inte staketet hade varit där hade jag nog säckat ihop totalt. Hade inte suttit ner sedan typ.. 4?

någon timme efter det så stod daniel, olle, andreas, geir och dom andra idolerna och sjöng på scenen! Jag har nog aldrig varit med om en sån bra konsert. Jag älskade den! ♥ free fallin' tog nog priset. När jag började gråta och daniel såg det. Och när jag såg att han såg det så började jag gråta ännu mer (A) (okej jag älskar den låten..)

ännu ett tag efter det (haha :$) så fick jag träffa alla bakom scenen! Fick sjukt mysiga kramar. Den sista är och kommer alltid att förbli den bästa kramen med daniel :') ♥ något jag aldrig kommer att glömma! ♥ när jag som vanligt snackade utan att tänka mig för (A) ♥

ett tag efter det så stod jag, Lisa, Jade och Mia utanför Hotellet och väntade på er ♥ när daniel kom vågade jag inte krama honom.. haha.. men jag ville även att den sista kramen jag fick av honom där bakom skulle vara den bästa ♥ men Andreas och Olle kramade jag. Geir syntes inte till.

efter det satt jag i bilen till min farmor och farfar med Lisa och Jade och va världens lyckligaste tjej.

TACK ALLA! NI GJORDE 8 JANUARI TILL DEN BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGE! EN DAG JAG ALDRIG KOMMER ATT GLÖMMA!
JAG SAKNAR ALLA SJUKT MYCKET! HOPPAS VERKLIGEN ATT JAG SER DOM SNART IGEN! ♥

jag va bara tvungen att skriva av mig. Ha en underbar Lördag. Rösta på Danny ikväll ;) ♥

 

Daniel Norberg! ♥

Olle Hedberg! ♥

Andreas Weise! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0