2010

haha, tycker ni ska se lite mer ;) ♥

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

- Oja, mycket ;)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- HAHAHA, nej (A)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- nej, men min morbror och "moster" :D

4. Dog någon som stod dig nära?
- nej, och tack gud för det!

5. Vilka länder besökte du?

-  haha, sverige :$♥

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
-
Mer tid med mina underbara idoler!! ♥

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- 9 januari när jag träffade underbara Erik för 2:A gången. Hans kramar och ord glömmer man inte, och man glömmer ju inte när man själv pussa honom :$♥
16 maj när jag träffade underbara Erik på Liseberg. Oförglömlig spelning och signering! "hej min diamant" asså, vad underbar han är! :') ♥
1 juli nör jag träffade underbara Erik igen ;) haha bästa spelningen jag har varit på med honom men sämsta signeringen. Men så underbar va han! "nej anna gå inte" <3
15 augusti: Såg underbara Erik och Rebound på rix fm festivalen! Fick inte snacka med någon av dom. Men seriöst värt väntan (06.30 typ)
27 augusti träffade och såg underbara Rebound på nrj! så underbart. Kommer aldrig glömma det. Har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde för dom då. Men 8 månaders längtan att snacka med dom.. asså åh. dom va så underbara, "sötnos jag älskar dig!!" "Älskling gråt inte!" ♥
13 november när jag träffade och såg Rebound igen! seriöst bästa signeringen ever med dom. Jag tror aldrig att jag har snackat så mycket med dom. Underbara idoler verkligen!! "vad fiin! älskling!!" "jag älskar dig!" <3
28 november då jag träffade Olle för första gången med Minnah och Jay! Underbara Olle. Världens bästa kille seriöst. "åh TACK vad fina!!"
2 december då jag va på idolgenrepet i scandinavium. Världens finaste Olle va underbar! :) ♥ träffade även finaste Andreas för första gången ♥♥ "åh det är du! HEJ!"
3 december va jag på idolfinalen i scandinavium. Olle va underbar mot oss då med! ♥ träffade Andreas igen! "men hej!! är ni här, vad glad jag blir"
4 december då jag såg och fick ta kort med underbara Daniel, Olle, Andreas, Geir, Linnea och Elin! :) "yeeaaaah Anna!!"
16 december träffade jag underbara Daniel, Olle, Geir och Andreas! världens bästa signering jag lovar. Fick massa kramar och kort och allting. Så underbara idoler har jag! ♥ "Åh Anna, nu träffas vi ju äntligen!! :D"
9. Största misstaget?
- asså...jag vet inte :p

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- yes det har jag :)

11. Bästa köpet?
- hahah mycket!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Godis, mobilpengar och busspengar (A) 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
- oja! ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
- Hurricane, Not Helpless, Timeless och alla andra eriks låtar, Don't look back in anger, Wait, No Diggity, Fix you, Rosanna, Higher and higher, bumpy ride, Från och med du, Just the way you are, All I need is you och många till! ♥

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- gladare och ledsnare :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- träffat mina idoler !!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- haha ätit godis (A)

18. Hur tillbringade du julen?
- Familjen och farmor och farfar :)

19. Blev du kär i år?
- hhaha oja :)

20. Hur många one night stands/ligg
haha inga :)

21. Favoritprogram på TV?
- Idol och Let's dance! :)

23. Bästa boken du läste i år?
-
Haha många bra 

24. Största musikaliska upptäckten?
- Daniel Norberg, Olle Hedberg, Andreas Weise, Geir Rönning, Bruno Mars och så vidare :)

25. Något du önskade dig och fick?
- yes :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
- haha ja!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

- Va sjukt glad att jag hade dom bästa idolerna ♥

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Fler spelningar ;)

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- Jeans och Linne ;)

31. Vad fick dig att må bra?
- Mina idoler ♥♥ och vänner och familj!

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
- Hahaah ingen ;) (A)

33. Vem saknade du?
- Många vänner, idolerna och sånt.. och morfar<3

Årets bästa grupp: Rebound ♥
Årets bästa kvinnliga soloartist: Linnea Henriksson!
Årets bästa manliga solo artist: Erik Grönwall ♥
Årets låt: All I Need Is You ♥
Årets bästa dryck: Röd fanta ;)
Årets bästa godis: Choklad ♥
Årets äckel: BLOD
Årets snyggaste kille: Eddie Razaz! ♥
Årets snyggaste tjej: - Minnah Karlsson ;)
Årets bästa konsert: IDOL!
Årets sötaste: Daniel Norberg, Rabih Jaber ♥
Årets tidning: Frida!
Årets kärlek: Haha, säger inte :)
Årets klantigaste: Jag!
Årets godaste mat: Tacos;) 
Årets resa: hahah  vet inte ;)
Årets fest: - lätt oscars, jacobs och davids :)
Årets person/personer: Erik Grönwall, Rabih Jaber, Eddie Razaz, Daniel Norberg, Olle Hedberg, Andreas Weise och Geir Rönning ;)
Årets film: Eclipse och Harry Potter och dödsrelikerna
Årets bok: Twilight ;)
Årets TV-serie: Idol (A) 
Årets kyss: De ni ;)
Årets ord: Hahah "typ" (A)
Årets mening: jag älskar dig (A)
Årets finaste: Olle ♥
Årets ragg: Hahah (A)
Årets sämsta: vet inte :)
Årets bästa: Geir när han kör Rosanna ♥
finis ♥

Kommentarer
Postat av: victoria

SÅG JAG RÄTT?!?!

DU... VALDE.... EDDIE ÄLSKLING SOM SNYGGASTE KILLEN IST FÖR RABIH :') Åhh anna har fått smak! hahaha

2011-02-02 @ 23:13:50
URL: http://vbergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0