VART ÄR VÄRLDEN PÅ VÄG ..?



ni anar inte hur otroligt ont det gör i mitt hjärta att se denna videon. Bryr ni er ens? Vet ni ens hur det känns? 
Att vara mobbad är inte så sjukt lätt som ni tror. Det är inte bara att gå runt med ett fejksmile och hoppas på att det inte visas att man egentligen gråter floder inombords. Jag hatar mobbning. Har själv varit utsatt. Och detta kan nästan förklara HUR jag kände mig och jag vet att den här killen inte mår bra. Vart är världen påväg egentligen? vart kommer det sluta? Är det inte meningen att vi ska älska varandra som Gud älskar oss? Jag hatar att se detta... Det måste finnas ett stopp på detta. Jag vill inte att folk ska få uppleva det som jag har gjort. Jag vill att denna killen ska inse att Gud älskar honom, att han HAR familj och vännr som gör de. Han må kanske inte ha det på skolan, men hela världen är på hans sida. Han måste bara tro på det, tro på sig själv. Älska sig själv. 
Han klarar detta, med våran hjälp gör han det. 

Just nu hatar jag att leva på planeten jorden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du seriöst att det finns massa människor där ute som tror att mobbing är lätt? Vilka tror du det är som mobbar? Okej att du varit mobbad och vet hur det känns men du är inte ensam om det.



Håller dock med om att alla borde få veta att dem är älskade av Gud och att ingenting, INGENTING annat spelar någon roll.

2011-12-05 @ 09:06:12
Postat av: Maria

Mobbning är helt sjukt att det finns :(

2011-12-05 @ 19:35:47
URL: http://maryhline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0