testtesttest

1. Har du ett par rosa string? använder inte string!
2. Vem var den senaste du pussade? - jocke ♥
3. Vad har du för bhstorlek ? B-kupa haha
4. Trivs du med det? ehm, jadå.
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? måste jag räkna? haha har fett många kontakter och JA många är killar. Men jocke är den enda som jag känner extra mycket för och honom älskar jag över allt annat :$
6. Gillar du nån nu? hihihihi ja, jätte mycket.
7. Vad gjorde du inatt? sov? haha
8. Och i förrgår natt? sov!! haaahahah
9. Vad gör du innan du ska sova? sms:ar med jocke ;$$$$$$$$$$$
10. Kan du prata med din mamma om allt? ja det kan jag :D
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? klart, eftersom jag är emot abort ;)
12. Har du varit gravid? NEJ! och det är jag glad över
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? just nu ? :o då skulle jag nog bara skrattat :$ men annars , ja! ♥
14.  Choklad eller glass? chokladglass ;)
15. Push-up eller t-shirtbh? använder inte push-up! don't need that ;) haha ne okej. Så t-shirtbh antar jag då :')
16. String eller hipsters? noway att jag tar på mig string ;) haha! hipsters! ;D haha
17. klackskor eller sneakers? sneakers!!! hatar att gå i klack! XD
18. Kjol/klänning eller jeans? kjol och klänning har man när man klär upp sig ;) så jeans vardags :D

Tio fakta
1. Hemstad/ort - Kinna! *räcker upp handen*
2. Hårfärg? - tillfälligt, RÖD.
3. Längd - 1.68 :)
4. Frisyr - ehm... uppklippt typ? haha! vanlig ... många älskar mitt hår... fattar inte varför haha
5. Ögonfärg - BLÅ
6. Skostorlek - 38
7. Humör - nu? TRÖTT
9. Civilstatus - upptagen med världens finaste och bästa pojkvän ♥
10. Vänster eller högerhänt - vänster :D


Tio saker om ditt liv
1. Har du nånsin varit kär? - JAG ÄR KÄR.
2. Tror du på kärlek? - klart :)
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - nej ;)
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - asså nej :o vet, fett fail! haha
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? jaaaaa :/
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? ja, eftersom JOCKE va och fortfarande är min bästa vän, då lär jag blivit kär i min bästa vän :') HAAHAH
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? älska och älska, jag har gillat några utan att tala om det.
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - jag har ett, GLAD ♥
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - HAHA, asså.. hemlig är hemlig :$
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - hm.. vet inte :oo

Tio saker
1. Kärlek eller pengar? - KÄRLEK
2. cider eller öl? - cider :)
3. Dag eller natt? - hihihii, beror på . älskar att sova :$$$
4. One night stand eller förhållande? - FÖRHÅLLANDE!!!
5. Tv eller internet? - internet :)
6. Pepsi eller cola? - cola :)
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? - romantisk hemmakväll, om man tolkar vild fest som supaaa
8. Färgfoto eller svartvita? - båda, beror på! :o
9. Telefonkontakt eller face to face? - FACE 2 FACE!!!
10. Bilddagboken eller myspace? - facebook ;)


Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - ehehehehehe (A)
2. Har du nånsin viljat ta livet av dig? - inte seriöst... men jo!
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - jaaa!
4. Har du hoppat bungy jump? - på studsmatta :')
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - beror på hur man tolkar olycka... men jo, nästan misst livet. JA.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - ja, hihi!
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - ingen kommentar ;)
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - haha nej. mobbat ju :$
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - vad betyder de ? :$
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - hehehehehe.. ja.

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - ett antal. JA.
2. Är du glad? - just nu är jag trött.
3. Är du fundersam? - funderar hela tiden :s jätte jobbigt för min hjärna är inte så utrymlig eftersom jocke alltid finns där :$$$$$$
4. Är du uttråkad? - annars skulle jag inte göra detta, SMARTO
5. Är du tysk? - ich heisse anna! :D det är det jag kommer ihåg fårn lektionerna. SÅ NEJ.
7. Är du italienare? - hehehe då skulle jag va snygg :$$
8. Är du fransk? - komigen, nej! haha
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - ja det är dom! hihi
10. Gillar du någon just nu? - JAG ÄLSKAR JOCKE♥

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 00:54
2. Namn? - Anna Maria Ericsson
3. Vart bor du? - Kinna...!
4. Hur många barn vill du ha? - 2 eller 3. haha. Vill ha tvillingpojkar :$
5. Vill du gifta dig? - JA! med jocke.
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - rullar hahah palla skära (A)
7. Har du ätit sushi? - nej, hehehehe.. vill inte :$
8. Favoritglass? - MAGNUM MANDEL ♥
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - hahahaahahha vet inet (A)
10. Humör? - TRÖTT

Fyra Grejjor
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - inte vad jag vet ;)
2. Har du en hund? - nej! hahaha!
3. Sover du helst själv eller med någon? - med joachim ♥
4. Tror du på spöken? - spöken och spöken. tror på andar.


Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - nej! för då skulle alla babbla mer om att jag ska bli modell. JAG VILL INTE OKEJ.
2. Skulle du vilja väga mer? - haha, nej! jag är lätt :$ det är så mig.
3. Skulle du vilja dricka dig full nu? - aldrig! :)

Kan
1. Kan du röra på öronen? - HAHAHHA nej. bara med händernas hjälp hehe
2. Kan du slicka dig på näsan? - SNOR<3
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - ja, men blir yr hehehe
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - klart :)
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - asså... nej!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - JA DET KAN JAG.
7. Kan dina vänner lita på dig? - JA KLART DOM KAN.
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - klart jag kan de, men vill inte.
9. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ja det kan jag :)


Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - jag sa att jag bara va kompis med jocke när jag va tsm med honom ;$
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - klart dom har!
3. Har du syskon? - 1 bror..!
4. Har du ljugit på någon fråga ? nej! hihi ärlig som en mööört.
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - säkert om någon julklapp nån gång eller nåt :').
6. Har du varit full den här månaden? - nej:)
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - jag vill sova.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - hahahahahahah nej!
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - hahahahaah, har jag säkert. På kinden eller nåt :')
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - no!!


Vem
1. Vem älskar du? - jocke, familjen, jesus och vännerna.
2. Vem kan berätta allt för dig? - vem som helst. Är jätte bra lyssnare.. och håller de jag lovar.
3. Vem vill du bli full med? - vill inte bli full :D
4. Förlora du oskulden med? - jag har inte förlorat den än :) men hoppas att jocke tar den nån gång HEHEHEHEEHEHEHEHE ;$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0