svar på tal till Linn!



först och främst, att jag avstår från alkohol har inget med att jag är kristen att göra utan jag tycker inte det är gott helt enkelt och jag vill inte tappa kontrollen för jag vet hur folk reagerar med alkohol. Och nu till din fråga. Det där med sex innan äktenskap dyker alltid upp när man berättar att man är kristen. JAG HAR ABSOLUT INGET PROBLEM MED DET. Jag vet hur dom tänker och allting, och att man ska ha det med någon man älskar.. "det är som två papper som blir ihopklistrade till ett!" MEN jag tycker att de är upp till var och en när dom ska ha de eller inte. Så nej, kommer nog inte vänta tills jag gifter mig, jag och jocke har varit tsm längre än 4 månader nu och jag är fortfarande oskuld och det kommer jag nog förbli ett tag! ;) den dan kommer när den kommer. Tänker inte stressa på grund av kompisar och inte vänta om jag vekligen vill, pga att jag är kristen :) kram!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tkr det är bra att du så att säga har dina principer och att du håller fast vid dem!!! =) KUDOS till dig.

2011-12-08 @ 07:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0