LISTA FÖR DECEMBER

jag ska försöka IGEN! haha! och nu blir det en/dag.. typ som min egna julkalender till er. HIHI!

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min föräldrar
Dag 3 - En bild på mig själv för 1 år sedan 
Dag 4 - En bra dag
Dag 5 - Låtar jag lyssnar på när jag är glad, ledsen, peppad eller arg
Dag 6 - Något jag saknar 
Dag 7 - Min favorit högtid
Dag 8 - Mina syskon
Dag 9 - Min favoritplats
Dag 10 - Bilder från barndomen
Dag 11 - Den här veckan
Dag 12 - Min musikstil
Dag 13 - 10 saker ni kanske inte visste om mig
Dag 14 - Mina drömmar
Dag 15 - Den bästa serien
Dag 16 - En bild som utstrålar lycka
Dag 17 - Om jag va rik..
Dag 18 - Favoritfilmer
Dag 19 - Bästa artisten jag sett/träffat
Dag 20 - Min förebild
Dag 21 - Ett bra val
Dag 22 - Min favoritfödelsedag
Dag 23 - Detta ångrar jag
Dag 24 - Min drömresa
Dag 25 - Något jag inte kan leva utan
Dag 26 - En låt som beskriver mig
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Mina favoritminnen
Dag 29 - Bästa årstiden
Dag 30 - Vad jag är bra på 
Dag 31 - Den här månadens bästa/sämsta



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0