hihihihihihiihhihi

1. Civilstånd? förhållande med den bästa killen ever <3
2. Har du någonsin förlorat en nära vän? kan man säga, BÄSTA vän till och med.
3. Något är fel, den första personen du vänder dig till? Jesus, Felicia och Jocke ♥
4. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde? det finns de säkert.
5. När var sista gången du grät mycket? känns som om jag gråter hela tiden.. men jag grät MYCKET va nog för några helger sedan och varför är väldigt känsligt. Några vet :)
6. Är det någon du vill göra allt för? Jocke
7. Hur många kan du berätta allt för? 3
8. Har du någonsin sett en fallande stjärna? oja :)
9. Beskriv dig själv med ett ord? lyssnare ;) haha
10. Fullständigt namn? Anna Maria Ericsson
11. Favoritlåt? Forever and ever, Amen. HIHI! :$
12. Favoritfärg? Grön tror jag, men gillar många färger :)
13. Bästa vänner? Allra allra allra bästa är Felicia. 
14. Person jag saknar? Saknar många! 
15. Senaste meddelande från? Bästa chimme ♥
16. Senaste person som jag någonsin sett? Calle, haha
17. Mitt missbruk? Musik! 
18. Favorit butiker? gina och hm tror jag :)
19. Vem jag berättar allt för? Jesus, Felicia och Jocke!
20. Lång? 168 typ (A) 
21. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 10?! klart man bryr sig liksom!
22. De flesta minnen med? FELICIA! haahah! bäst :')
23. Människor har du nyligen blivit mer "nära"? nyligen och nyligen, men mina fina pojkar från natur kanske :D hhaha
24. De hetaste personen? KARL JOACHIM TOMAS ANDERSSON? vem annars `?! haha ;)
25. Vem jag inte kan leva utan? Sjukt många! 
26. Vem jag älskar mest? Joachim Andersson ♥ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0