Dag 6 - Något jag saknar

hellu, nu kommer dag 6!! och det är snö ute.. Just det. SNÖ! Men om man tänker bort snön ett tag och tänker tillbaka SOMMAR. Jag älskar snö. MEN jag saknar sommaren, saknar allt som hände då. Jag blev tillsammans med världens mest underbara Kille, jag hade en dag som jag aldrig kommer att kunna glömma när jag träffade DANIEL med Sara, Mia, Pernilla och Sabina, Vrångö med världens bästa brudar (och pojkar med såklart! haha) , ITALEN med världens bästa kusiner osv, Lotta på liseberg... alla andra spelningar.. midsommar och andra grejer med vänner, MITT SISTA SOMMARLOV. hur kan jag inte längta tillbaka liksom? 

Jag och Jocke i somras :) (31/7 ♥♥♥)







Daniel 30/7 ♥







VRÅNGÖ







ITALEN






LOTTA PÅ LISEBERG







ANDRA SPELNINGAR







MIDSOMMAR OCH ANNAT SKOJSIGT




















bara några bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0