Dag 20 - Min förebild

Som ni kanske vet vid detta laget så älskar jag att hålla på med musik, därför har jag musikaliska förebilder:


GEIR RÖNNING

hans ord när det gäller musiken hjälper alltid mig så mycket. Han är en av människorna jag litar väldigt mycket på..! Han får mig alltid på gott humör och eftersom han är "vuxen" så kan jag alltid skriva till honom när det gäller vad som helst. Vissa grejer som jag säger till honom berättar jag liksom inte till vem som helst. Han lyssnar alltid och är alltid där för mig! Han är en av mina största förebilder. Han kämpar och når fram!


ROBERT WELLS

piano? det säger rätt mycket! HAN ÄR EN FÖREBILD! hans pianospel! Hela han, en dröm gick i uppfyllelse när jag träffade honom. Underbar människa. Frågade ut mig totalt och jag typ bara stod och glodde hahah! Chocktillstånd ;) ! Åh, är så glad att geir gav mig chansen att träffa honom.


JUSTIN BIEBER

HAAAAAN är en stooooor förebild i musiken! Dels ser han otroligt bra ut! Han sjunger otroligt fint och han är SJUKT MUSIKALISKT! Inget snack om det! Och han får mig att fortsätta när altl är jobbigt. För never say never right?! underbar människa! Jag vill träffa honom och bärätta hur mcyket det har betytt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0