Dag 2 - Min föräldrar

MINA FÖRÄLDRAR JA!

ja liksom hur ska jag förklara dom ? 
ehm, dom heter Mamma och Pappa, eller... typ iaf :) Maria och Jan-Olov, men fast jag föredrar mamma o pappa, lättare att säga....

De typ jobbar HELA TIDEN. Och RINGER MIG 24/7. När dom är hemma så spenderar pappa TIMMAR framför tv:n, alltså .. typ hockey. Men det händer TILL OCH MED att han åker och tränar. ;) Mamma, hon tränar affro... och lagar mat. O det händer även att hon städar. MEN inte mitt rum :( ... det märks. HE HE (A). När inte pappa är hemma så passar hon på att kolla på tv! Dom träffades i Örebro. Mamma va 17, pappa 18. Liksom, klart ni vill veta. Mamma är uppväxt i Skara, tror jag. Eller släkten från mamma sida bor där, vart hon är född är en sån där gåta som finns på fångarna på fortet! Pappa är född i Örebro. Den bästa staden säger han. Fast .... det tycker inte jag, typ. De gifte sig för typ .. .20 år sen eller nåt,  sen flyttade de till Kinna och fick Calle på kroken, det blev ett heltidsjobb. Jobbig unge! Efter dryga 2 år så fick dom mig, inte lika jobbig unge. Och nu har det gått 18 år. WOW! Så nu sitter jag här och skriver onödig fakta om dom! 

HÄR ÄR DOM.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0