Dag 1 - Presentera mig själv

who knows me liksom? :) 

Ja , jag heter iaf Anna, Anna Maria Ericsson om man ska va helt ärlig! Varför jag heter det får ni fråga min mamma o pappa för de vet jag inte. Dom ba döpte de till mig. That's it liksom. Jag bor i en liten by som heter KINNA! NEJ inte KINA! hihi, och det är jätte trevligt här för jag älskar mina kompisar. Utan dom finns jag typ inte. Min allra bästa kompis heter Felicia, hon är en jätte dum men världens bästa blondin in tha world (älskar dig) men har många fler :D musik är världens största intresse. Jag dör typ för musik. Jag älskar musik. Spelar allt ifrån typ PIANO till BAS till GITARR till TRUMMOR... ja whatever. Men jag sjunger som en kratta. Man kan använda mig till löven. Okej, den va dålig.. ehm. JAG ÄLSKAR ATT DANSA MED. och spela teater. WELL, jag är estet uti ådrorna. Jag kan allt... förutom att måla. STRECKGUBBAR. <3 

jag har världens bästa och finaste pojkvän som jag älskar över allt annat. Han är jätte mysig. Och han är jätte snygg o alla vill ha honom.. typ. HAHA, han hade ett helt fjortisgäng efter sig för inte så länge sen. O så kommer ja och bara YEAH HAN ÄR MIN ♥ joki poki chimmielichey! (Joachim Andersson<3) och jag ska gifta mig med honom. 

i 7an så va jag världens wb fjortis, men eftersom jag inte lyckades tänkte jag bli lite EMO istället.. typ. Men det lyckades jag inte heller med, så jag är kristen nu. Och ÄLSKAR det. Jag är jätte aktiv. TYP. Går på KU, är i Körkan, är nykterist och ja gud vet vad. Det är najs :) sen i 9an så blev jag världens harry potter fan. Jag har kunnat ALLA repliker i filmerna och mina böcker är tejpade med silvertejp, sen kunde jag alla  skådisar, och såna där trollformler och bakgrunden och allt smo hände efter och jag vet inte vad. JAG VA GALEN. sen hade jag ett andra namn. GINNY. Sen i 1:an på gymnasiet fick jag upp ögonen för IDOL och Erik grönwall först och främst AHAHA sen dess har jag varit känd för att följa idoler. MEN INTE LÄNGRE. hihi. Jag är förändrad. 

sen är jag expert på att skriva långa texter, och särskilt när jag är trött. Så jag slutar nog här. Undrar hur mycket ni läste ... o hur mycket ni redan visste. FÖR VISSA HAR FAKTISKT FÖLJT MIG ÄNDA IFRÅN MIN FÖRRA BLOGG. kärlek till er! 

PUSS, nu ska jag sova. (klämma finnar) vi hörs!


jag är typ alltid på BÄSTA HUMÖRET. 


JAG ÄR VÄLDIGT GALEN, men ba deal with it. Jag är mig själv :)


that's how we do it, IN KINNA.


JAG ÄR EN MOBILNÖRD. den är min KUNG :)


JOCKE HIHHHIHIHIHHIHHI


kan va normal med .... 


ett tag iaf ..


HIHIHIHIH, uppsatt (A) 


TILL NORMAL IGEN. 


GODNATT


Kommentarer
Postat av: Linn

hej!

har bara en liten fråga.

du är alltså kristen och du dricker ingen alkohol, men eftersom du har pojkvän så undrar jag bara om du har valt att avstå från sex och sånt med? tänker du vänta tills du gifter dig eller är du sexuellt aktiv om man säger så? :) kram

2011-12-07 @ 14:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0