5 MÅNADER MED VÄRLDENS BÄSTA ♥

5 månader! 5 månader! ska försöka göra detta kortfattat..! jag är så sjukt glad över att just DU kom in mitt liv. Vad hade jag gjort nu? vem skulle jag få tillbringa all min tid till och säga jag älskar dig till? vem skulle få bli min första riktiga pojkvän ? jag är så sjukt glad över att vi tog chansen. Jag älskar dig så sjukt mycket joachim känns aldrig som om du kommer förstå. Att se dig le gör hela min dag fullbodad, att få krama dig är som att bli född på nytt.. Allting som har hänt under dessa 5 månader ligger inne i min hjärna! och kommer aldrig glömma. Alla våra vistelser vid sjön, när jag stukade foten för att jag höll på att trilla i det kalla vattnet, när du höll på att tappa ner din mobil och din väska åkte i vattnet haha! Första gången när du va hemma hos mig och det va inte alls förberett, haha panikanna! När jag kom hem till dig första gången... när jag först kände fjärlar i magen när jag va med dig.... Lägret, maratonet .... när jag kände.. att jag va kär. Första samtalet på facebook... hahaha tack Lenny ♥! Alla våra sena facebooknätter i somras.. paniken jag fick när jag steg på färgan till Danmark och insåg att jag inte skulle få sms:a eller chatta med dig på 3 veckor..! Tårarna började rinna då. Första gången jag grät pga dig ;) ! Lyckan när jag såg att jag fick åka med båten Prins Joachim till danmark och inse att de va ett tecken på att vi snart va framme. Åh, älskade jocke..., tänk att den blyga Anna från klass 9B och den galna och jobbiga (;) ) Joachim från 6B en gång skulle förenas och bli tsm och fira 5 MÅNADER! Sjukt ändå! Trodde aldrig att jag skulle få dig, jag kommer ihåg att jag väldigt ofta redan då kollade på dig i skolkatalogen för jag tyckte att du såg så bra ut.. hahaha..! Så fick jag lära känna dig och jag är så otroligt glad över det! Vet inte vad jag skulle gjort utan dig! Du är världens finaste ängel som fallit från himlen som typ va sänt ifrån Gud! Du är guds bästa skapelse och jag är otroligt glad över att jag har dig! Vet inte hur många gånger jag sagt det, jag kan inet ens beskriva med ord hur mycket du betyder för mig! När de 2 viktigaste människorna i mitt liv sjöng och spelade en av mina favoritlåtar så kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Vem har sagt att du ska vara så fin? haha! Första gången jag fick möta dina läppar, den dagen är magisk, den platsen är magisk... hahah, tanten.... asså åh :') första kyssen... mitt på vrångös gata en sen kväll, sista kvällen. Vi brydde oss inte. Jag skakade för att jag va så glad att jag äntligen fick en kväll med dig på det lägret. Vi bara gick runt och stannade och kramades. Hade inte fått känna de kramarna på... 9 dagar?! jag va så otroligt kär, det fanns inget som kunde stoppa mig då.. och helt ärligt. Har exakt samma känsla nu. Är sjukt kär i dig :$ Tackar gud varje dag! I varje bön tackar jag för att han har skapat dig precis som du är. Du är en stjärna, du är ... ja det går inte att förklara. I'm gonna love you forever, forever and ever.. AMEN! jag älskar dig! Vill aldrig i hela mitt liv skilljas ifrån dig. Du gör min dag, mitt liv... mitt allt! Tack för att du finns. Kommer aldrig kunna beskriva... Aldrig! 5 månader nu, firas på ett nyårsläger! jag är så glad, jag älskar dig Carl Joachim Tomas Andersson ♥











JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0