tjärlek på allt!

tjena mina fina vääänner! :D

asså sooorrry! vet att jag inte bloggat något typ. Men jag kom hem sent igår från KU, men shit vilken start det va! Älskar mina vänner där o älskar Jesus o allt asså åh har saknat! <3

sen imorse så krånglade internet fett mycket o de åskade o så så jag stängde av modemet. Så cyklade jag in till Kinna o träffade några kompisar där inne o vi kom på att vi skulle hyra en film som vi kunde kolla på men ingen hade leg o de ba sket sig. Men åkte hem till Felicia me Jocke o vi satt o kolla på en massa random program o åt o så o så kom många andra sen efter ett tag. Hihi, NAAAJJJJJZZZ! Kollade på några konstiga filmer o de va ju .. ja random! 

Cyklade hem sen, det regnade stoll o ja blev svinblöt men kom hem välbehållen iaf! Nu ska jag nog sova.. PUSS O KRAM! 


tack mia för att du är så underbar o tänkte på mig, samtalet betydde mer än 1000 ord.. mer än de till och med. Jag älskar dig <3


första gången jag såg dig, o fick höra 18 and life live, nu 1,5 år senare
så får jag höra den igen, fast genom telefonen. Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0