omogna idioter vill vara en wannabe me!

hej och hå! Alla mina kära bloggläsare! när jag lyckligt hade tagit mig från Kinna till Skene igår med vänner så springer en galen felicia fram till mig och frågar varför jag har startat upp en ny facebook och det har jag SJÄLVFALLET inte gjort! blev lite skraj där! Måste säga att det är väldigt smart att kommentera på felicias bild att hon va ful, liksom det är sååå mig att skriva det, eller inte? HAHA asså orkar inte med hur dumma människor får bli. Men som sagt det är INTE jag! men jag kan inte hitta den, inte mina kompisar längre och inte mina föräldrar och bla bla men felicia säger att den är kvar, så lägger den händelsevis till dig så acceptera och sen tryck på anmäl! Det är bäst så! 

puss o kram!


denna va profilbild .... -.-

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är bara lite desperat att försöka stjäla någons identitet!!! xD

2011-08-13 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0