jag började nästan att gilla lyckeskolan där ett tag...

tjo allt fint o trevligt folk! 

kom precis hem från skolan och vi hade två stycken spelningar idag. En på lyckeskolan som jag gick i högstadet på och fritslaskolan! HAHAH! lycke va sååå otroligt crazy! Publiken va galna och ville att vi skulle köra "kom igen lena" igen! haha! så vi gjorde de! Sen att man kände typ alla i publiken med....! ;) hahaha! ♥ "KOM IGEN ANNA, KÖR HÅRT NU!" "ANNA, ANNA, ANNA!!!" ´"HEJ ANNA!!" man bara ":')" hade ju fanclub där asså! ;) den spelningen va så otroligt lyckad! spelade typ inte fel någonstans! ;) de är coolt! Sen på fritsla (bilen dit, HAHAHA lol!) iaf det gick svindåligt, sjukt tråkig publik men ah, så är det!;) man måste ha en bästa och sämsta spelning och en så länge så ligger dagens spelningar i topp o bott för min del! ^^

nu får jag se vad jag hittar på , måste äta lite.. är jätte hungrig *äcklig mat*

PÖSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0