Dag 01 – Det här gör mig glad

haha, okej.. here we go! 

det finns en sjukt massa grejer som gör mig glad! Men här är några grejer! 

* mina vänner









(många fler än de som är med på bilderna!)

* min släkt och min familj!







(och all annan släkt, fick tex inte med farmor o farfar o dom gör mig
otroligt glada!!)

* alla spelningar o artister som jag träffar!!





det betyder faktiskt mer än vad folk tror! <3

* musik allmänt!











mitt liv består av musik, får jag inte lyssna på musik o spela 
musik är det inte jag! så är det bara! 

* KÄÄÄÄÄÄRLEK







jag kan inte leva utan det, så är det bara! PS, I love you ♥

* JESUS!!!!







jag är kristen o jag är sjukt stolt över det! 


WELL! det va väl lite grejer som gör mig glad, lite av sjukt många grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0