30 DAGAR!

nu ska jag göra en sån här random grej igen, hope you like it! Puss o kram på er!

Dag 01
– Det här gör mig glad
Dag 02 – Något jag tycker är gott
Dag 03 – Något jag längtar till
Dag 04 – En bild som för mig betyder kärlek
Dag 05 – Betydelsefulla låtar
Dag 06 – En bild som alltid får mig att le
Dag 07 – Det jag tycker är det bästa med att blogga
Dag 08 – 5 personer jag skulle vilja spendera en hel dag med
Dag 09 – 15 saker jag verkligen vill göra innan jag dör
Dag 10 – Det här saknar jag
Dag 11 – Något jag är stolt över mig själv för
Dag 12 – En dålig vana jag har
Dag 13 – Det här ångrar jag
Dag 14 – Min favorittid på året och varför
Dag 15 – Det här är jag beroende av
Dag 16 – En bild på den snyggaste killen jag vet
Dag 17 – Min hiss/diss lista
Dag 18 – Om jag vann en miljon så skulle jag..
Dag 19 – Någon som betyder mycket för mig
Dag 20 – 10 saker som ni kanske inte visste om mig
Dag 21 – Det här är jag bra på
Dag 22 – Det här är jag mindre bra på
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Några jag inte skulle klarat mig utan
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min klädstil
Dag 28 – En bild på mig och en barndomsvän
Dag 29 – Om jag skulle vart känd skulle jag..
Dag 30 – Hemma hos mig


Kommentarer
Postat av: nellllllllly

du kom bara till dag 21 ? What's up with that girl ? :)

2011-11-26 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0