FINT VÄDER ELLER HUR?

hej hej alla fina människor! :) 

det är så SJUKT fint väder här i Ödeby idag! Verkligen! Har pluggat matte, vilket inte gick så bra, då är det bra att ha lärarens nummer ;) hahah! Ne okej.. men det fixar sig nog! :) sen gick jag ut och insåg att det va FÖR fint väder så jag tog på min jätte korta kortbyxor och tänkte att jag skulle gå ut och ta några fina kort. så det gjorde jag! Hahah! :D det gillas! vi får se om dom blev jätte fina eller något, för då lägger jag nog upp dom ;) hahahha! har ju ingen systemis så ah :) Men har ingen sladd med mig så dom kommer när jag är hemma igen :) INTRESSANT FAKTA!

just nu sitter jag och lyssnar på:

Westlife-more than words

rabih länka den som veckans låt och då kommer jag ihåg när jag DROGADE den låten! haha.. så ah.. den är otroligt bra! :) LYSSNA. tog en liveveration, gillar live bättre. Mycket pågrund av stämningen som man känner av genom datorn liksom!

ha det gött, funderar på att ha en frågestund snart, det va ett tag sedan. :)

massor med kramar, //Anna


ett bra tag sedan.. ;)

Kommentarer
Postat av: MARIA

ANNA åk hem från ödeby snart :D Du kan inte va ute i ödemarken hela livet ;) Så kan du gör anått kul med mig i öde mark ist :D:D Hhaha.

2011-04-24 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0