emd i borås!

tjo folks! kom precis hem från EMD i Borås och jag säger typ en sak SÅ HIMLA BRA! allt satt som en smäck! verkligen allt! Det började med att jag såg Felicia, Erica och Li sitta utanför och jag typ vinkar det största jag kan och springer fram och krama dom och typ "daaaaaniel!!" och jag bara "segersteeeedt!" HAHA erica är så söt! :) och Bruce Lee och Saucedogirl va lika underbara som dom brukar vara (JAG GILLAR ER<3) men så gick jag och felicia in och satte oss och va jätte sura på några personer jämte oss man bara MEN KÄFTEN för dom prata hela tiden :') hahaa. och sen började det och vi typ satt ner i början och alla gjorde det och skrek och hade sig men sen ställde sig alla upp och sånt och man bara MEN AWE VAD SÖTA ALLA ÄR! och så gjorde vi så själva ;PppPPpPppp haha. det va så bra, åh jag typ grät och bara NEJ JAG GRÅTER TILL EMD haha.. dom va bäst iaf, så ville inte vi sitta där bak längre så vi sprang fram till Scenen och där stod finaste tjejerna Segerstedt, Saucedo och Andréasson man bara MEN FINA NI ÄR! och så va danny så söt mot felicia och erik mot erica och mattias mot li och man bara HEJ NI BORDE GIFTA ER. ah men typ. och jag grät och danny så fin och såg det och log och typ ah jätte söt! så fick jag veta att han gjorde så mot felicia med och man bara typ GULLIGT! Så va det slut och vi tog oss ut och stod och stirra på när finaste segercedosarna fick träffa dom man bara MEN JAG VILL! så vi vänta och gav inte upp och så kommer segercedosisters ut och man bara HEJ och så kom vi in tillslut och dom stoppa oss inte. Så hade danny åkt (och så va han egentligen på övervåningen ;ppPPppppppPP) men erik matte va JÄTTE MYSIGA ! "kinnabo eller?" man bara "ja! *räcker upp handen*" DÖR! hahah fast det gjorde jag inte. HAHA. och matte va så söt med li man bara aaaw "I follow you" man bara MEN SÖT ÄTA! typ. sen gick vi ut eller nej vi blev utkörda och stod och vänta i år på danny och sen åkte vi för att han va så dum och inte kom ut, och sen ska man träffa honom i maj ändå! ;) haha!

EMD, SEGERCEDOS OCH BRUCE LI NI VA UNDERBARA OCH JAG GILLAR ER! :)


danny sjunger till segercedos man bara AW! :')


snygg-erik!


malte! 


danny!



danny!

erik!


matte!


EMD!


danny!


erik! (SÅ SÖT, ALLA GJORDE <3 MAN BARA :') )


matte kollade precis bort när jag tog kort -.- haha


jag och finaste segerstedt :)


jag och finste Malte! :)


felicia och fina Erik :)


felicia och Matte :)


DANNY HADE JU SOM SAGT LUST ATT INTE VARA MED OSS DÅ ;)hahah nej men asså ah. :) får ju ändå se honom och träffa honom i maj så :) 

NU SKA JAG SOVA. GODNATT

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHA. anna du är så sjukt underbar, och vi tycker om dej också, JÄTTE MYCKET ! <3<3<3<3. måste träffas snart och JA, EMD är det bästa som finns HIHIH, och ja har ju försökt säga länge att erik är så mycket bättre än bäst HIHIHI. puss på daj hjärtat <3

2011-04-18 @ 12:27:04
URL: http://ericasegerstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

lovelovelove <3 <3 <3

SA JU ATT DOM VA BÄST :YY <3

2011-04-18 @ 21:08:14
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Bruce-Lee

ANNNAAA! VAD SÖT DU ÄR!!!!!!!!!!!!!! Vi tycker om dej mer ahhahah! Du är så bääääst! Och hahahahahahah "MAN BA GIFT ER" så jävla gullig du é :') love youuuu <3

2011-04-18 @ 22:51:43
URL: http://lislife.blogg.se/
Postat av: Petra

Det var inte de att Danny inte hade lust att träffa er tardo!! Han skulle ju iväg tidigt dan efter till New York och var tvungen att dra tidigt. Försök ha lite förståelse!

2011-04-19 @ 10:15:36
Postat av: Anna

HAHA det vet jag, :) men han åkte långt efter Erik och Mattias :)

2011-04-19 @ 14:22:46
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0