GALENHET GILLAS

hej alla söta, snygga, fina eller vad ni nu är!

jag har inte bloggat på JÄÄTTELÄNGE känsn det som, så säger förlåt för det. Om jag hade en iphone skulle jag blogga genom den men nu har jag ju inte det.. :/ men igår så hade jag sjukt trevligt. Vi va galna på några ställen i Borås och det va sjukt! Haha! När vi bad om kort va ju seriöst sjujkt kul .. HA HA!

* stationen
- KONJA
- sjunga uppe på ett berg och ropa NIPPON!
* torget
- konja
- nippon!
* randome affärer
- "tar ni kort?!" (tar upp en kamera!)
* pinochio
- konja
- nippon
- vinka till randome personer som åkte förbi med bil
- haja!
- SOLA typ
* busskurer 
- "JA MÅ DU LEVA" haha... (om hon fyllde år VET VI INTE!)
* randome personer på stan
- GRATTIS
- trevligt att träffas
-  tjabba tjena HALLÅÅÅÅ
* knalleland
- "SNART ÄR DET JUL IGEN .."
- konja

ALLTSÅ VILKET LIV VI HAR, BÄSTA!! nästa göteborg!! ;) HAAH! 

ah, sen åkte vi till mission och så hade vi ice age maraton och träffade massa vänner och höll på att somna, flabbade ihjäl oss och va allmänt galna om jag ska änvända rätt ord. 
Sen gjorde vi lite sadinen i mörkret, åt och lagade god mat.. TACOS! snackade, dansade, lyssande på musik och hade det fett najs om jag får säga mitt! Sen att vi satt uppe hela natten och snacka är en annan femma, men jag gav upp att va vaken när jag somnade och drämde huvudet i bordet. HEJ TRÖTT ANNA!

men trevligt va det verkligen! Kan man ju säääääääääääga!

alltså. jag har inte så många bilder, vi tog ju dom flesta med hannas systemiiiis. Men ah. har lite från mission sen. VI HITTADE INTE ALLS EN MASSA KLÄDER SOM VI TOG PÅ OSS SOM VA 839283948W2 STORLEKAR FÖR SMÅ, NEJDÅ!

diggar verkligen min slöja och min brudklänning. alltså, tycker ni inte
att kjolen med annanassen va JÄTTESÖT?! ... he he ... :$


MEN VISST ÄR VI SÖTA?!


sånt här kan man med pyssla med.
OCH JAAAA JAG VA NYKTER!


MEN SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT FELICIA!!

okej jag orkar inte mer nu. NU FÅR DET VARA NOG TRALALALALA!

bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0