MUSIKAAAAL

tjenare alla fina bloggläsare! :)

Jag ska snart bege mig till skolan, ska ha dans, idrott och matte idag, sen ska jag åka hem och senare va hemma till ca: 4-halv 5 och sen åka till skolan igen för att åka buss in till göteborg med klassen och kolla på musikal i operan och få rundvandring och sånt. :) älskar musikaler! haha! Så det kommer nog bli najs! det är gött när skolan anordnar så man får åka :) Vi ska ju till danmark med 1:orna snart med! NAJS!

nu ska jag fixa mig, men kommer inte blogga så mycket idag.

LOVE!

tack för att ni läser min blogg :)


fint!

Kommentarer
Postat av: victoria

sv: hahahaha du e störd och äcklig (a) ahahahahahaha xD

2011-04-12 @ 12:35:19
URL: http://vbergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0