mattematik är jag ju duktig på, säger vi!

hej hej! :)

idag har jag varit grymt duktig. Suttit och pluggat matte sjukt länge. haha! Inte likt mig egentligen, men det gick bra. Undrar ju varför jag inte klarade av det innan ;) men iaf. Sen har jag lyssnat på en massa musik! alla låtar påminner om honom...och jag har kommit på att jag har väligt många låtar som jag inte ens lyssnat på HAHA! men det är ju .. trevligt ! ;) haha..

nu ska jag nog snart sova. Ha det bäst, glad påsk IGEN! 

kramar


FETT LÄNGE SEN, I 1AN FAKTISKT AHAHA!



Kommentarer
Postat av: amanda johansson

sv; galen tjej =D

synd att jag är AS åksjuk, kan ju knappt

gunga på en gunga vafan ahhahah :D

2011-04-24 @ 15:23:05
URL: http://aamandastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0