jamen gud vad fint!

tjena mors! jag kom hem från skolan för typ en halvtimma sen! Haha, vi hade sovmorgon idag för att peter va tvungen att va med på fn rollspelet, öppningstalet. Och så kommer jag till skolan och så är det ingen kultur och idéhistoria typ -.- hahah... men vi gick till asbergsalen och kollade på fnrollspelet. haha.. asså Joels tal slog ju alla asså! Typ hela presidiet (alltså typ dom som "håller i det") dog av garv och han fick hela salen att vika sig av skratt typ. Det är en estetare det! ;)  sen hände lite till grejer och sen hade jag matteprov halv 3. gött att få det gjort. Haha.. det va kompletering, bara kompletring på typ 3 prov till. YEAH! -.- he he!

Nu ska jag äta lite och slappna av för att det råkar va så att jag känner mig HALVSJUK igen. PRECIS den dagen när jag ska dansa.. har gått med bombaderat huvud hela dagen idag. men men. Ska dansa ändå :$

vi hörs!

tack för alla er som bryr mig, kommentarerna, fb-meddelanderna, fb-chatten, msn, telefon, sms och allt. Ni är underbara. Jag är otroligt lyckligt lottad att jag har er som vänner. Utan er skulle jag inte vara den jag är idag. TACK! <3



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Okej, trist :P

Jag lyssnar på musik. Vad ska du göra ikväll då??

2011-04-06 @ 17:04:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Okej, det låter roligt :D

Jag vet inte vad som händer ikväll än :)

2011-04-06 @ 17:17:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0