I'll be standing right next to you! <3

tjo! har pluggat stenhårt idag. Matten sitter faktiskt nu! :)ska ta och plugga lite naturkunskap med och sen sätta mig och spela piano och gitarr, vet att det blir sent. Men imorgon kommer jag inte kunna plugga något och sånt för vi ska till Göteborg och kolla på musikal med klassen samt rundvandring på göteborgs operan! det kommer faktiskt bli fett kul! :) haha! 

här kommer dagens drogade låt! jag har dock drogat den några gånger! HAHA! men asså, ah ! jag har bara lyssnat på den idag typ! Den är så himla bra, fattar inte hur man inte kan tycka att den är bra, så bra text, 2 helt underbara bra sångare! Så himla bra! <3 haha! va bara tvungen! :)

LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0