Dag 18 - Planer / drömmar / mål du har

tjo bree :D 

Idag har det väl varit en vanlig dag.. inte gjort så mycket. Haha! va med Jennifer och Sanna på Visko för dom köpte skor på första håltimman och dom köpte likadana i olika färger med skrikrosa och orange som skosnören. FETT!
andra håltimman hade Maria kommit och det va jag, Jennifer, Maria, Sanna och Lukas för det mesta. Men sen snacka vi lite med orsa med! Snackade med fett länge egentligen, (hahah typ 20 minuter?) med fina Lisa Alm på telefon idag. :) haha.. vi kom på att vi saknade erik väldigt mycket och blev jätte deppiga på telefon! ;) Men daniel gjorde mig glad igen! :D hhahaha! han är för söt! Jag skrev på chatten och sånt i fredags på skämt att han borde tyckt att jag va jätte blyg eftersom jag fick tunghäfta ;) hahaha..! och sen skrev jag på meddelande typ ett tack för allt och sånt. Hahaha.. så skrev han på ett helt nytt meddelande till mig idag. (lägger in bild sen) så jeffla söt är han! Blir så glad av den killen ;) samt att han kommenterade min bild och tog bort taggen på den -.- HAHAHA han va ju så söt på den (den bilden jag la upp innan) och så tar han bort taggen. HE HE dumma daniel :( hahaha! han är ändå bäst :)

nu ska jag äta lite och sånt. Vet inte riktigt mer vad jag ska göra. Vara allmänt konstig som vanligt antar jag :)

OJ jag glömde, kanske ska berätta om mina drömmar. haha.. jag har en dröm att bli känd, har alltid haft den drömmen sen jag va liten.. dansare, skådespelare och musiker. ja men visst. Man kan ju alltid hoppas. NEVER SAY NEVER. :) 

STORA KRAMEN!

//Anna


SJUK HUMOR! hahaha garvar ihjäl mig (A)



allså sööööööööööööt!!! jag dör lite väl mycket. Han är så söt! 
jag va ju inte seriös när jag skrev på chatten, och sen skriver han så
fett gulligt ju! åh bästa daniel <3

Kommentarer
Postat av: neli

va roligt, är du också från kinna? =)

2011-04-04 @ 17:31:01
URL: http://neli89.spotlife.se
Postat av: neli

haha nja kinna är inte så kul, men mysigt ibland haha =P

2011-04-04 @ 18:44:00
URL: http://neli89.spotlife.se
Postat av: neli

haha förstår det. jag själv pluggar i jönköping och bor där, men är ofta hemma och när man väl kommer tillbaka så inser man hur mysigt och skönt det är att vara i lilla udda kinna haha =D

2011-04-04 @ 22:32:43
URL: http://neli89.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0