bilder från helg/torsdag och eric saade! ;)

haha torsdags jag vet, men ändå! fasen vad jag gillar dig daniel. 
du får mig verkligen att le genom allt! Så underbar är du. 
du och ditt snack med bert. HAHA.. ja men visst han kan säkert med
säga något vettigt ibland. DANIEL DU ÄGER! ;)<3

HAHA så himla söt är du!! 

det ser ut som om jag går på något xD haahah 
det va denna bilden som fick mig att gapflabba så alla kolla.
MEN VISST JÄTTE SÖT.

sen idag va jag och mia och kollade på eric saade i Borås, finner ett
ord. KAOOOOOOOOOOOOOOS! men han va fett snäll och rolig :) 
vi filmade under tiden så det kommer nog upp något någon gång
kanske :) 

haha dom stannade upp hela kön för att Ellas kompis gav honom en
tårta! xD haha. han blev fett glad och öppnade den och så tog dom
fett många kort och sånt. HAHA. dog av garv. Kul att man kommer
höra mig skratta på videon ju x) hahah.. men hans reaktion va så söt!

men när det va jag och mia så snackade vi lite med honom. Kommer seriöst inte ihåg vad vi sa. ;) haha.. typ vi sa hej och han kände igen mia (jag har aldrig träffat honom innan så ja jag va rätt glad att äntligen få göra det :D) 
så pratade han om liseberg och frågade om vi skulle dit och han blev jätte glad när vi sa att han skulle det! så frågade mia om hon kunde få en kram och han bara typ "nej vi får inte, det är kram och kort förbud" eller något och vi bara ":(" och han bara "vänta till efter signeringen så fixar vi nog det:)" SÅ SÖT!
Så satt vi och väntade och så kom han fram till oss sen och kramade oss och  typ bara "vi ses på liseberg :)" 
han va grymt trevlig ju :) dock kommer jag ju inte ihåg vad vi snackade om ;) haha! 


BÄSTA HELGEN (och torsdagen)! tack Mia, Hanna, Lisa och Jade :) är så himla glad att jag känner er jöh! men ett ännu större tack till DANIEL NORBERG och ERIC SAADE :) och kan man säga till JUSTIN BIEBER med? ;) hahaha fast egentligen.. ett stort tack med till ERIK GRÖNWALL och ANDREAS WEISE till att jag känner alla dom här!

LOVE!

palla skolan imon, men måste gå ;) vi hörs. KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0