EMD!

hej alla! (: idag va jag och lisa på emd i borås. Asså det va så fail! det stod på deras hemsida att dom skulle komma 15.00 så vi typ åkte dit och va där vid 14.15 eller nåt. Och så kom vi dit och så stod det emd 16.00 och vi bara jaha..! så vi gick och åt . Kommer tillbaka vid 15.15 och ser att dom sjunger och vi bara men vaaaaaaf*n!! :O men vi hörde save tonight och baby goodby ;) haha! men men! sen va det signering och vi ställde oss i kön och jag och hon köpte deras gamla skiva hahaha! och kom fram! ;)
Mattias:
m: tja!
jag: hej.
m: du kan ta en skiva här !
jag: okej.. hehe
*tar skiva*
m: hur mår du?
jag: bra! sj?
m: jo det är gött!
jag: bra..!
m: ha det bra!
jag: dsm!
Danny:
d: hej!
jag: hejsan!
d: vad heter du ?
jag: va? haha
d: vad heter du ? ;)
jag: Anna
d: hej anna! :)
jag: hej danny! ;)
d: vsg!
jag: tack!
erik:
e: hej!
jag: hej erik!
e: mår du bra ?
jag: jadå du?
e: ja det är bra!
jag: gott!
*lämnar skivan!
e: ha det gött!
jag: dsm!
sen stod jag och lisa och kolla på dom! ville fråga efter kramar men våga inte HAHA!
men här kommer bilder! kul att träffa Lisa igen asså! har saknat henne! :( <3
Erik, Danny och Mattias <3
Danny! :) <3
Mattias :)<3
Erik :)<3
Erik :)<3   kolla minen HAHAAH!
Danny :)<3
Erik, Danny och Mattias! :) <3
Danny och Mattias! :)<3   fick ingen bild bara på mattias, en massa
på erik :o <3
Erik, Danny och Mattias! :) <3
ja, det va väl dom bilderna som blev okej, tog med mobilen, glömde kameran hemma...
men erkänn.. dom är snyyyggaaa! :D hahahahahah! <3
snälla gör mig en tjänst! gå in här och skriv till Media markt att vi vill ha dit Rebound! snälla det skulle betyda så mycket för mig asså! ni anar inte ! gå in på "om oss" sen står det "kontakta oss"
och sen skriv ! snälla skulle betyda så mycket!

LOVE U<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0