SD (N)

hej på er alla bloggläsare! nu är det så att som alla vet så har ett rasistiskt parti kommit in i riksdagen. Jag tycker detta är förfärligt! dom själva säger "vi är inte rasister" och "vi har inget emot invandrare" men det syns så tydligt! Jag skäms så mycket över att bo i sverige nu! seriöst! jag är inte stolt längre att kalla sverige mitt hemland. Har under HELA mitt liv varit stolt över att vi tar emot så många flyktingar, jag har alltid varit så stolt över att vi här i sverige är så öppna och allt mot invandrare. Dom säger att dom tar våra jobb. Jag måste säga att jag är så glad över att utlänningar har vissa av våra jobb. Många av läkarna som finns här i sverige är dom bästa genom tiderna, och dom kommer från utlandet. jag säger INTE att svenska läkare inte är bra. Men det finns mycket bra med invandrare med ! vad vore sverige utan alla invandrare. Om inte dom skulle kommit så skulle vi inte ha en så bra fotbollsspelare, zlatan. Vi skulle inte haft maten, tacos, pizza, kebab, pasta  .. ja listan kan bli lång! vi skulle inte haft all musik vi har här idag. Mina idoler skulle inte funnits, ! rabih och eddie. Vad vore sverige utan allt som invandrare gör för oss? vi är lyckligt lottade att ha så många invandrare i sverige!

tänk själv att det blir krig här i sverige, allt du vill är att fly härifrån! slippa allt som är här hemma. Du lyckas fly, det va inte lätt för det finns så mycket hinder och så många personer vid gränserna att det är svårt. Men du lyckas! du försöker finna ett hem, men inget land tar emot dig. Tänk själv?! vi ska va stolta över att vi tar emot alla invandre! jag är jätte stolt ! jag säger det igen, vad vore sverige utan alla invandre? 0:or..
jag är helsvensk! jag har bott här i hela mitt liv och jag har inte nån från släkten vad jag vet som inte är det. Jag borde inte oroa mig , jag kommer inte drabbas av det kanske ni tänker? Själviska som ni är. Jag är helsvensk och jag bryr mig mer än vad folk tror! jag hatar sverigedemokraterna vad dom gör mot alla i sverige nu! jag säger inte att ni inte får stödja dom men ni är IDIOTER om ni gör det som borde tänka efter.
utan rabih och eddie, utan alla deras fans , utan min bästa kompis TINA utan alla andra som finns här i sverige som är invandrare skulle inte jag va den jag är idag! jag tackar dom så mycket över att dom finns varje dag. Försvinner dom ur mitt liv, försvinner denna Anna.

det står i bibeln att vi ska ta emot invandrare det är bara att läsa det som står.


‎3 Mos 19:33-34 Om en invandrare slår sig ner i ert land, skall ni inte förtrycka honom. Invandraren som bor hos er skall ni behandla som en infödd. Du skall älska honom som dig själv, ni var ju själva invandrare i Egypten. Jag är Herren, er Gud.


ALDRIG ATT JAG SKULLE STÖTTA DOM! ALDRIG.
väldigt flummigt men jag hoppas att ni har lärt er nåt om vad jag skrev.

tänk er själva er deras situtation.

nu måste jag plugga.
hoppas nåt kom in i skallen iaf!
jag gillar inte lars ohly, men i här fick jag upp lite mer för honom. Shit, så bra gjort!



Kommentarer
Postat av: anna

Du var säkert döööstolt om 6 åring att vi tog in flyktingar

2010-09-21 @ 17:38:26
Postat av: anna!

yes, det va jag

2010-09-21 @ 17:42:28
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: majs

du är dum i huvudet ditt cp.

2010-09-21 @ 17:43:21
Postat av: Anna!

ja det kanske du tycker att jag är , men det är så sant jag säger

2010-09-21 @ 17:44:34
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: terese

du ser ut som en ful hund.



2010-09-21 @ 17:44:35
Postat av: majs

nej det du säger är inte sant. du är aldrig ute så du fattar inte hur vidriga invandrare är

2010-09-21 @ 17:45:08
Postat av: anna

tack för den! :)

2010-09-21 @ 17:45:23
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Anna

majs, hur vet du det ? invandrare är inte vidriga. Är det nån som är vidrig är det du ? jag har sjukt många vänner som är invandrare så du kan knipa!



det är lika många svenskar som invandrare som gör en massa dumt. Det är inte bara invandrare!

och om folk som DU! skulle behandla invandrare bättre kanske dom skulle sluta. Det blir ju inte bättre så som ni håller på ? och dom blir nog inte så mycket lugnare när ett rasistiskt parti finns i riksdagen

2010-09-21 @ 17:47:55
URL: http://annaamarias.blogg.se/
Postat av: jaqueline

förlåt, men kan inte Anna få tycka vad fan hon vill eller har ni något jävla problem med det?

2010-09-21 @ 18:00:22
Postat av: Caroline

aaw tack! (:



SD suger riktigt hårt.. det är ju pinsamt att de har kommit in i riksdagen ;s

tycker också det var riktigt bra gjort av Lars Ohly där!

2010-09-21 @ 18:00:22
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Calle

Majs, du borde ta och vakta tungan lite mer. Att du kallar invandrare för "vidriga" visar bara hur mentalt rubbad du är.



Har och kommer aldrig gilla Vänsterpartiet, men detta är nog det ända Ohly har lyckats göra bra sedan han tog partiledar posten 2004.

2010-09-21 @ 18:14:55
Postat av: Felicia

2010-09-21 @ 18:33:42
Postat av: Felicia

Men va fan !!! skriver man skit till någon på en blogg elr!! va fan är man för människa då!! en omogen jävel!! asså seriöst väx upp!!!!



det är inte dom "snälla" invandrarna som det handlar om. soom tex. rabih och eddie, och alla som jobbar på pizzerior m.m. det är dom som bor nerer i malmö tex och håller på som dom gör!! alla sabbotage!!



förlåt för att jag svär men är så jävla upprörd!!

2010-09-21 @ 18:37:38
Postat av: Anna!

jacki: ja det tycker jag med ^^

caroline: javisst gör dom! stör mig så mke på dom!

Calle: ja , vi kan visst ha samma åsikt ibland. hehe. Det är ju så sant som du säger

Felicia: gumman det gör inget att du svär ! haha. Ja precis, varför ska vissa som förstör förstöra för alla andra ? och det är inte bara invandrare som gör det .. ! och håller med, kommentarerna är så omogna -.-

2010-09-21 @ 18:47:09
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: Calle

Nee! Felicia, fy dig. Man ska icke svära! :P Men bara för att en i en grupp kastar en sten, så får alla skulden. Visst låter det riktigt?! Vi letar efter en skyldig till dem så kallade problemen att vi söker på fel ställe. Det är vi "svenskar" som är problemet, vi har inte mottagit dem på rätt sätt. Så dra inte att över en kant!

2010-09-21 @ 20:33:52
Postat av: Hanna

EEY, ni som snackar skit om anna, ärligt vad har ni för fel??! majs och terese, DÖ BARA OKEJ ?!?! visst kalla anna ful och att hon har fel blablabla ( SOM VERKLIGEN INTE STÄMMER ER CPN) Men jag tänker kalla er fega. ! om ni nu vill kommentera så jävla elakt kan ni för fan skriva bloggadress eller något ? och skyll inte på att ni inte har blogg, då kan ni väl länka till facebook eller något ?! Ha lite värdighet i ert liv och våga stå för den ni är . Jävla fuckers ! och vänta lite.. anna aldrig ute? Vafan kommer ni med? vad vet du ens om de! Hon är i skolan varje dag, tror ni inte hon behöver gå ut då eller ? och hon kan nog se med sina egna ögon att invandrare är lika bra som vi svenskar, VARFÖR SKULLE DE INTE VARA DET LIKSOM?! anna har rätt i allt hon skriver. SD SUGER !

2010-09-23 @ 18:48:20
Postat av: anna!

Calle: hahaha! det är sant! precis så är det, det är vårat fel att dom som gör sånt av invandrarna gör sånt. Och det är ABSOLUT INTE alla !

Hanna: Haha asså shit vad söt du är ! vad gulligt !

hahahah när dom sa det att jag aldrig är ute jag bara eh va?? det är jag visst :O ja visst suger SD ! HÅÅÅRT! du är söt hanna! <3

2010-09-25 @ 10:44:39
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: anna!

Calle: hahaha! det är sant! precis så är det, det är vårat fel att dom som gör sånt av invandrarna gör sånt. Och det är ABSOLUT INTE alla !

Hanna: Haha asså shit vad söt du är ! vad gulligt !

hahahah när dom sa det att jag aldrig är ute jag bara eh va?? det är jag visst :O ja visst suger SD ! HÅÅÅRT! du är söt hanna! <3

2010-09-25 @ 10:44:48
URL: http://liifeofannaa.blogg.se/
Postat av: en konstig kille...

orkar inte hålla någon lång lektion över hur dumma majs och dom där andra är så jag förkortar det lite: ni. är. dumma. i. huvet.

hoppas ni har lärt er något av detta och så vill jag bara säga bra sagt anna!

2010-10-19 @ 20:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0