pl.u.g.g.!! :(

heej. förlåt att jag är så dålig på att uppdatera. Men plugget och musikspelandet går rätt mycket före nu faktiskt! Om 13 dagar fyller jag 17! den 19 oktober. Och jag kan bara hoppas att rabih och eddie kommer att gratta mig som dom brukar. Det kommer isf rädda mig dag. Haha! för jag ska ha matte prov på min födelsedag ;)! haha!
och kommer fira med tjejorna ! :D <3 det kommer bli najs! :) <3
aja måste återgå till pluggandet nu! det suger. Någon som vill plugga in historia istället för mig?! (A)
puss o kram! //Anna<3
rix fm. Det är felicia wallerdal som tagit bilderna ! <3

Kommentarer
Postat av: viccan

Haha yeey snart är Anna stor ;D

Sv: haha visst e ja bäst (a) Men eddie som 85 åring e ASHET ju!

2010-10-06 @ 22:01:25
URL: http://ifiaintgotyou.blogg.se/
Postat av: maria

Grattis igen (a) i förskott! hahha <3

Btw, jag tror ja kmommer.. va de på lördag?? :o aja vi ses snart på din rast så ja kan ju fråga dig då så får ja nog svar snabbare än här hahahha!1 Jag har tråkigt så det är därför jag skriver massa onödigt :D haha men skynda digg å ha rast !!



älskar dig <33

2010-10-11 @ 08:46:33
URL: http://poppinz.blogg.se/
Postat av: Felicia♥

HAHA!!! jag e bäst på att ta kort!!!! kmr bli bäst :)♥

2010-10-13 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0