Daniel Norberg<3

hej alla fina! förlåt om jag är dålig på att blogga men skolan tar över. Jag går ju andra året på gymnasiet nu och jag har nog aldrig haft så här mycket att göra. Det är NÄSTAN värre än 8an. ^^
jag har lovat att bilderna från lägret snart skulle komma. Men jag har inte hunnit men dom kommer nog kanske i veckan! Gött att det är lov nu!
detta inlägget ska inte handla om Rabih Jaber, Eddie Razaz eller Erik Grönwall. Ni är förvånade va ? det ska handla om en kille som vann mitt hjärta under årets idol. Han va grym, hans röst gör mig berörd! Gissa vem ? jo ingen annan än daniel norberg! jag föll för hans röst redan när han va på adition. Jag satt och kollade och tänkte fy vad sämst det är iår. Sen kommer daniel och börjar sjunga och jag känner en sån härlig känsla inom mig ! Inget kommer någonsin slå idol 2009. Där det fanns tre härliga och sjukt duktiga och fina och helt underbara grabbar. Ni vet nog redan vilka. Men nu när jag fick reda på att Daniel åkte ut igår blev jag riktigt ledsen. Han va anledningen att jag kollade på idol iår. Faktiskt! Jag vill bara säga att han va värd så mycket mer än den platsen han fick ! Men alla kan inte vinna. Men han va värd det. Jag ville bara säga detta. Att daniel norberg vann mitt hjärta, och hans röst är magisk! Hans framträdande av who says lyssnar jag verkligen på varje dag. Den finns på min mobil. Hans auditon don't look back in anger! High and dry är verkligen rysningar! Golden slumbers oxå och när han sjöng the long and winding road blev jag riktigt berörd. Jag gillar att jag fick se en annan sida av han i fredags när han sjöng Stone me into the grove och Glorious gjorde han faktiskt bra med, även fast hans röst sprack. Men misstag gör alla, det är det man lär sig på! Och hans Wait är sås grym! kan lyssna på den flera gånger efter varandra! Daniel va vinnaren av idol 2010 i mina ögon. Synd. Jag ville se mer av han programmet. LYCKA TILL DANIEL! du kommer att bli nåt stort! Hoppas vi ses snart. Jag väntar här på dig på västkusten typ ;) Stor kram! //Anna Ericsson "Annaa"<3
här ska jag lägga in ett klipp, där han verkligen har berört mig. WAIT! <3 daniel Norberg, din röst berör mig!

Kommentarer
Postat av: Maria

Han e verkligen bra! Jag håller med dig! Han borde vunnit!! <3

2010-11-01 @ 12:09:01
Postat av: lisa alm

kommer bli något otroligt grymt tomt i idol nu utan honom, men men.... han har landat i mitt hjärta och där kommer han få stanna i all evighet! JAG ÄLSKAR DANIEL NORBERG!

2010-11-04 @ 20:47:12
Postat av: Asse

Vad gulligt inlägg! Älskar din blogg girl :)

2010-11-05 @ 16:55:25
URL: http://assejasselovesrabihjaber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0