ALLT möjligt!

ojojoj, förlåt så himla mycket för så dålig uppdatering, jag är ingen stor bloggare haha. men iaf. En vecka sen senast, förlåt! iaf förra veckan kolla jag på harry potter, shit vad bra den va. jag älskar harry potter seriöst :D <3
men sen har det varit skola och sånt, och har inte hunnit blogga. Så sjukt mycket i skolan nu, ni anar inte. Tills på måndag har jag två prov, sen på onsdag ska ajg har läst ut en bok .. jätte tråkig x) sen på torsdag har jag 30+5925490459 frågar att göra. Men på kvällen där har jag något att se fram emot ju :D vet ni varför ? det får ni reda på när jag har skrivit klart. moahahaha.
iaf, i tisdag hade vi estet tvåor en konsert, om ni inte gick missa ni nåt bra jag lovar. Alla tyckte den va helt awesome och sånt blir man ju bara glad över att höra ju :) <3
iaf. Denna helgen har faktiskt varit super. I fredags så typ va jag ledig för vi hade gymnvisning och vi är lediga dan efter (Y) så jag sov, sen åkte jag in till gbg till alina, :) så va jag med henne ett bra tag och sånt. Sen så typ åkte vi till onstage. Erik Grönwall skulle varit där, men han har ju brutit revbenen stackare :( så det blev inte så, så eric saade va där istället. Men det va grymt, förutom att jag och alina satt och typ tjurade när eric sjöng , fast jag kunde inte låta bli att sjunga med och klappa liiiite i manboy ;) men iaf. Det va Eric Saade, Brolle, Andreas Johnson, Caroline af uglas, Yohanna, Jessika andersson och hon där komikern Babben Larsson. Det va faktikst bra, hahha babben drev med 90talister, ehm. jag är en. HAHAHA sen lixom att man kände igen sig i det men typ, "Anna" "MEN JAAA" hahaahhaa och sen "plocka diskmaskinen" "MEN OOOORKA" hahahah typ (A) jag och alina låg på golvet typ nästan haha! :) nej men det va trevligt även om inte erik va där ;p
drn igår (haha idag.. ) så typ vakna vi rätt sent och satte oss vid köksbordet och så ringer min kompis Hanna och jag bara typ stirra på mobilen för jag vet att hon va och kolla på rebound så jag stirrar på den och sen ba haallå..
hon bara ja hej, du kan få snacka med rabih snart jag bara va ? omg omg !! haha (A) sen så typ ger hon telefonen till rabih och här kommer samtalet:
han: hej anna!
jag: heeej! omg..
han: hur mår du?
jag: super, sj?
han: jag mår bra! varför är du inte här? ;)
jag: ehm, det är liiiite långt .. :$
(fick inte fram nåt mer, haha)
han: jo jag vet ;) men hoppas vi ses snart igen!!
jag: jaaa!!!
han: men.. pusshej!!
jag: pusshej!
asså, det går inte att förneka, jag HAR världens bästa idol! OCH TACK HANNA SOM RINGDE MIG ! <3
sen iaf åkte jag hem och så va jag hemma ett tag, åt och sånt och sen åkte jag, mamma och pappa och hämtade felicia och åkte in till nordstan för idolerna va där , asså dom som är kvar. OLLE <3 jay och minnah! :) jag och felicia kom rätt långt bak men ändå långt fram om man tänker på hur mke folk det va bakom oss ;) så sjöng dom och vi ropade OLLE! hela tiden! älskar olle! han är så skön, sån fin röst och allt! KÄRLEK! han och daniel norberg är bäst! ;D <3 iaf. så va vi där ett tag. och olle sjöng, minnah sjöng och jay sjöng. Sen va det signering och vi träffade Alina, Lisa och Hanna! så vi stod i kön med dom, shit vad lång den va! men men! jag hade redan skivan så jag behövde inte köpa den ;) men jag och hanna och felicia sprang och köpte rosor på hemköp och sånt för att ge till olle. Yeeh vi älskar honom :D haha! och så typ tog det ett tag men sen kom vi fram TILLSLUT! haha ! så kom vi till Olle och gav honom rosorna han bara men vad söta ni är !! taack!! man ba :') och så tog jag kort på hanna och olle men när jag skulle ta kort så fick vi inte för det tog för lång tid så jag fick inte kort med honom :( jag ville så gärna så han såg det och bara förlåt, så söt jag bara men det gör inget vi kan fixa det på torsdag kanske ( hahah, ledtråd .. xD) och han bara jaa! och så typ sa han förlåt igen man  bara men aaw, och så typ jag bara men kan jag få en kram iaf , han bara ja självklart!! och så kramade han mig och signerade min skiva. hihihi och så typ sa han tack igen för rosorna :) så sööt :D <3  iaf sen kom jag till minnah, riktigt trevlig men va ju tvungen att skynda mig så det blev lixom typ autograf och kram, samma med jay, jätte trevliga men lixom olle är ju bäst. ;) haha! sen åkte vi hem :) men va glad för att jag träffat och kramat olle iaf :) och ehm. Jay och minnah ;) hahaha jätte sur för jag missar dom som åkt nästa vecka. Typ jag vill träffa Daniel och Wiese men nej, -.- min kusin fyller år. hehe. Men hoppas på att träffa dom på torsdag. Man vet aldrig :D<3 sen typ iaf så åkte jag hem och felicia hängde med hem och nu hr hon åkt ;) haha!
men iaf på torsdag ska jag, Alina, Lisa och Hanna och mamma haha till idol genrepet :D kommer få träffa dom igen. Och jag ska ta kort med Olle jag lovar ,D haha! jag ger mig inte jag ska ha en bild med han :D haahh! och så hoppas man ju på att daniel och wiese är där :) jag vill träffa dom! speciellt daniel :D det kommer bli såååå kul :D nåt att se fram emot efter allt pluggande ju :D hihi! men här kommer bilder från idag. INTE MÅNGA JAG VET, men fick inte bra bilder. Jag har inga bilder från när dom sjöng. Dom blev inte bra. Men några vid signeringen <3
Jay, Minnah, OLLE <3
Hanna, Felicia och rosorna <3
Olle <3 kolla vad fin han är! :') hehe.
Minnah och Jay i bakgrunden :)<3
haha, jag zoomade inte in, som ni ser stod vi inte längst fram eller så,
men huvudsaken är att man TRÄFFAR dom! :) Olle <3 hihi ;)
jag har spelat in, shit vad vi typ lät (A) <3 
Olle Hedberg <333
nej , nu blev klockan helt plötsligt JÄTTE MKE! detta skulle bli KORT inlägg, jag är inte bra på såna. (A)
godnatt sov gott ! ;)
//anna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0