harry potter!

tjo folks! :D idag har jag studiedag och vart tillbringade jag en lång tid ? jo i skolan ;) vi repar inför en konsert vi ska ha med klassen :) sååå kom dit ;) 18.30 till 20.30 Tisdagen den 23 November :D yeeeeeeeh! :D <3 kostar bara 20 kronor inträde så komigen!! :D <3 vi är jätte duktiga :] <3
nu till en annan grej! Denna helgen kommer va fullt upp! ska till felicia på måndag! sen på söndag ska antagligen jag, felicia och calle åka in och kolla på harry potter! :D ooh ser fram emot att se den!! :D:D jag älskar harry potter hhaha! :D värsta gamla harry potter freaket. Det vet ni kanske om ni kände mig innan ;) men iaf! jag kommer deftinitvt inte somna som rabih gjorde ;) hahah! aja! nu ska jag playa lite gitarr och piano och sånt :) ni är bäääääääääst ! här kommer två olika trailers till harry potter. TAKE A LOOK! :D<3
puss och kram! //Anna<3

Kommentarer
Postat av: Maria

nuu har jag läst :D

Ja har inte sett en enda harry potter.. Så jag vet inte om ja gillar dom. Skulle kanske somna som Rabih ;P haha Meeen men ;) Nu har jag kommenterat oxå xD anna e bääst :D:D <33

2010-11-18 @ 18:10:04
URL: http://poppinz.blogg.se/
Postat av: Lejla

hahah, somna Rabih?



Ha det bra! Puss & kram<3

2010-11-21 @ 19:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0