MINA IDOLER!

bara för att jag har otroligt tråkigt och för att jag har lust att skriva här på bloggen så ska jag skriva om mina 6 idoler! :] och vad och VARFÖR dom betyder mycket för mig :)


Erik Grönwall
Erik är en person som betyder otroligt mycket för mig på olika sätt. Han har alltid fått mig på bra tankar, när jag mått dåligt har han alltid stöttat mig. och jag vet att om han skulle vara med mig just det tillfället skulle han ge mig en sån otrolig tröst. Hans plats i mitt hjärta är otroligt stor! Det går inte att beskriva ens med ord hur otroligt mycket han betyder för mig. Även fast jag har känt mig sviken, även fast jag har dagar då jag bara skulle vilja slå ner honom :$ så kommer jag alltid älska honom! Stunderna med honom kan jag inte ens beskriva med ord. Att få vara i hans famn är det bästa som finns. Han är verkligen en idol som jag ser upp till. Som alltid för mig att le. Hans ord åker verkligen rakt in i hjärtat. Att få höra "Hej min diamant" av honom det går inte direkt in genom ena örat och ut genom andra. Alla hans ord till mig, alla kramar, allting, all tid med honom är värda mer än 1000 ord. Hans röst är som ingen annans, jag känner inte en person som kan sjunga som han. Jag lovar han kan sjunga exakt allting! det är Erik vi snackar om!! Att sakna honom gör verkligen så ont. Har ni någonsin känt sån saknad att man inte kan lyssna på musik gjort av personen, att ni inte kan kolla på en bild med er utan att känna ett stygn av sorg i hjärtat, att ni inte vill tänka på personen ens för att det gör så ont. Sån saknad fick jag känna precis när han gått med i H.E.A.T. Men efter ett tag nu, så går det jätte bra! Han är verkligen en stor förebild för mig och kommer alltid att vara. Vad som än händer kommer han alltid ha stor plats i mitt hjärta och INGEN verkligen INGEN kommer någonsin kunna ta det platsen. Han är en underbar ängel som kommer från åvan. Ett verk i Guds händer! Han är verkligen så underbar så det finns inte. Människan får mig verkligen ALLTID (!) att le. Han är helt otroligt underbar. Kan skriva en hel bok om honom. Det räcker inte ens. TACK FÖR ALLT PER MAGNUS ERIK GRÖNWALL! den 3 december 1988 föddes en förebild, en idol, en stjärna. TJÄRLEK säger jag bara. TJÄRLEK! ♥ Allt jag vill just nu är att va med honom, att träffa honom och krama om honom och snacka med honom. Han betyder mer än vad någon någonsin kommer kunna ana.. han kommer ALLTID att betyda mycket för mig.. Jag älskar honom!! ♥

Rabih Jaber
Rabih Jaber, vart i hela friden ska man börja? kan man ens skriva något KORT om denna personen? nej det går inte. Vet inte en endaste person som har påverkat mig och mitt liv så mycket som han har gjort. Alltid när man träffar honom ger han sån tjärlek som ingen annan. Hans ord är helt underbara, hela han. Så mycket som han har hjälpt mig. Alla svaren jag har fått från honom på facebook, alla svar på bloggen. När han har skrivit till mig utan att jag ens har skrivit till honom! Asså killen är helt underbar. Om det är NÅGOT jag glömmer med honom är det inte hans charm, hans personlighet, hans röst.. asså det finns inte ett skit man inte kan gilla med han. Säg NÅGONTING?! det finns inte. Sättet han kramar om en, sättet han snackar med en, sättet som han är över huvud taget för en. Asså Det finns inte ens ord för en person som honom. Jag vet inte vart jag ska börja?! jag vet inte vad jag ska skriva! för det är så otroligt mycket som är så otroligt underbart med honom. Jag kommer ALDRIG att glömma mina stunder med honom. Det är det minsta man glömmer! Han humor är underbar, lixom hela han. Hans röst får mig att rysa, hans charm ska man inte ens tala om. Asså jag vet seriöst inte vad jag ska skriva. Det är så mycket och det får inte plats ens i detta inlägget. Rabih betyder mer för mig än vad jag ens kan förstå själv! Jag skojar inte. Hans sätt att vara mot fansen?! hela han. Jag kan bara säga såhär, tiden då jag inte vill snacka om va en av dom jobbigaste tiderna i mitt liv. Och jag skämtar inte. Att va borta från honom fysiskt och psysiskt va seriöst det jobbigaste. Jag vill egentligen inte ens skriva om det. Men om rabih läser detta, vilket man aldrig vet om honom (jag är seriöst. MAN VET ALDRIG) så vill jag att han och gudarna ska veta att jag verkligen ÄLSKAR honom över allt på hela jorden och jag önskar verkligen jag kunde tillbringa all min tid tillsammans med honom! men den tiden jag fått med honom. Den tiden som han har lagt på mig. Den tiden är den tiden som jag har varit som mest lycklig. Jag skojar inte. Han är helt otroligt underbar. Han är en otrolig förebild, en otrolig person. Jag älskar honom verkligen över hela mitt hjärta och jag önskar verklgien att jag kunde vara mer med honom. Han är helt UNDERBAR! jag älskar honom! ♥

Eddie Razaz
Mina känslor för Eddie blir bara starkare och starkare för varje dag! seriöst. Han betyder otroligt mycket för mig. Han får mig verkligen att le! Han och någon bryr sig om hur jag mår! han om någon är sjukt underbar mot mig och alla andra på spelningar. Han skulle aldrig kunna göra ett fan illa. Han är helt underbar!! jag börjar älska honom mer och mer för varje dag som går. Mina känslor blir starkare och starkare och han är otrolig! Jag älskar honom mer än vad folk tror! Han är en otrolig förebild för mig. Han har fått mig att aldrig sluta kämpa när det gäller musiken, han har fått mig på bra tankar. Han har skrivit till mig när jag mår dåligt och sånt. Han är underbar och han betyder så otroligt mycket för mig. Han kommer alltid att tillhöra en stor del av mitt liv! Han är anledningen att jag ler varje dag. Han är anledningen att jag ALDRIG ger upp. Han får mig att kämpa och kämpa och kämpa. Jag skulle vilja tillbringa tid med honom! BARA HONOM! och tacka för allt som han har gjort mot mig. Alla ord, alla blickar, alla kramar verkligen allting måste man bara ÄLSKA! Eddie är helt underbar mot mig, och mot alla andra. Han är och kommer alltid vara en stor förebild för mig, en otroligt fin idol och en helt underbar person över huvud taget. Han betyder mycket för mig. JAG ÄLSKAR HONOM! ♥ han fanns där för mig när jag mådde som dåligast (läs rabih) och jag kommer aldrig glömma detta. Han fanns där för mig när jag mådde dåligt för erik, han har alltid funnits där för mig. Jag älskar honom så otroligt mycket så jag inte ens kan beskriva det med ord. Världens bästa och underbaraste idol är han. som sagt. JAG ÄLSKAR HONOM! ♥

Daniel Norberg
seriöst, för att bara ha snackat med honom 1 gång (asså bara på en spelning, fler gånger HAHA) så det jag fick se av honom den sidan, DEN VA HELT UNDERBAR! han betyder väldigt mycket för mig! han får mig att le. Han va faktiskt den som jag började gilla först under idol 2010. Dom andra gillade jag med. Men daniel gillade jag först. Hans röst, hans utseende.. hans personlighet. Asså han är jätte skön verkligen. Jag skämtar inte. Ni kommer inte bli besvikna när man träffar honom. Jag har redan hunnit säga vem jag är och han visste typ vem jag va när jag sa det. Lixom det är sånt man vill höra :) han är sjukt underbar. Och jag ser verkligen fram emot att träffa honom igen. Han fyller mig med glädje, jag kan inte sluta le när jag ser honom , träffar honom, hör hans röst. Han är för underbar! asså jag har inte träffat han så mycket, så jag vet egentligen inte hur han är, men det jag har träffat honom så är han helt UNDERBAR! och jag älskar honom en massor! ♥ och sen att han använde min bild med han som profilbild .. :') han är bääästast! :) ♥

Olle Hedberg
han är så himla underbar! hans dialekt. och när han säger "hej anna" så himla gulligt seriiöööst! hihi! asså han är så söt. lixom han kommenterar min bild på facebook och sen kommer han ihåg mig. han är sån idol som man verkligen vill ha. Etts fans största dröm. Jag menar, hur glad blir man inte när dom känner igen en, kommenterar bilder och allt! hahaha. asså det är sjukt. Helt underbart. Han är underbar! Olle betyder verkligen så mycket för mig. Han får mig alltid att le. Hans röst är lixom helt bedårande. Hans charm. Asså .. åh :') Olle Hedberg är verkligen en av mina bästa idoler. finns ingen bättre typ .. hihi :') BÄSTA OLLE HEDBERG! ♥ saknar honom! 8 januari, då...hihi ! ♥ kommer ALDRIG glömma när han gjorde "♥" till mig och hanna på idolfinalen. Så söt! han är helt underbar! ♥♥♥

Andreas Weise
Haha, världens härligaste människa seriöst. Han får mig alltid att le. Hans röst är otrolig , men hans charm. Han är verkligen så otroligt underbar, det går nästan inte ens att beskriva med ord. Haha. Första gången jag träffa honom visste han vem jag va när jag sa mitt namn. Sen dess har han alltid hälsat på mig som "hej anna" "yeeaah anna" man bara weise :') han är så fett skön människa! Han får mig verkligen att le. Helt underbar är han. Min bror det :') hahaha! jag gillar honom sjukt mycket. Han betyder verkligen så mycket för mig. hihi. Jag kan inte förklara. Världens bästa Weise! det är vad han är! världens bästa! Min Weise! ♥



erik grönwall ♥


rabih jaber ♥


eddie razaz ♥


daniel norberg ♥


Olle Hedberg ♥


andreas weise ♥


JAG ÄLSKAR DOM ALLA, OTROLIGT MYCKET. SÄG VAD NI VILL MEN JAG KOMMER ALLTID ATT GÖRA DET. ALLA FÅR MIG ATT MÅ BRA PÅ OLIKA SÄTT. VISSA KUNDE JAG SKRIVA MER PÅ ÄN ANDRA, MEN DET BETYDER INTE ATT JAG ÄLSKAR DOM MER, DET GÖR JAG INTE. MEN VISSA ÄR BARA LÄTTARE ATT SKRIVA OM!

GODNATT!

//anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heh, många idoler du har, kommer du skaffa fler nästa idol...idol 2011, tror du? Haha, skämta med dig



Dina idoler älskar dig med och resten av deras fans <3



Mwah

2010-12-28 @ 20:50:32
Postat av: lisa alm

ååhh, när jag läste vad du skrev om erik var det som om du tagit orden rätt ur min mun! jag länner PRECIS samma sak för honom! jag älskar honom så jävla mycket att det gör ont seriöst! <3 puss

2011-01-03 @ 14:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0