älskar er!<3

hejsan svejsan! snabbinlägg nu! ;) försöker iaf! har nyss kommit hem från KU! det va jätte kul. Avslutningen dock. Kommer sakna alla, rena rama kramkalaset blev det. Men efter det så stack vi till missionskyrkan och där dansade jag på dansmatta och va jätte duktig, säger vi :) men det jag egentligen vill säga är;
igår (torsdag) va jag i Göteborg, frölunda torg och träffa världens bästa Daniel Norberg, Olle Hedberg, Andreas Weise och Geir Rönning! helt otroliga idoler är dom :) det börja med att jag kom lite sent på grund av vädret men kom ändå typ 10 i, och kom näst längst fram, rätt bra! :) sen så sjöng daniel, så sött! jag dog lite när han kolla in i mina ögon ;) hahah! sen sjöng Geir, han är awesome ! älskar hans dans på scenen ;) haha. sen kom andreas weise upp, han körde med sjukt sköna moves och alla sjöng med på "i know, i know, i  know, i know..." det hörs på videon ;) men sen efter det ville lisa och jade sticka bak där och jag tänkte att jag kunde hänga på för Geir och Daniel stod där. Och Olle kom ut. och wiese skulle komma ner. Men jag sprang fram och krama daniel och sa att jag va anna från bloggen. Hahaha.. innan hans min va lixom typ "vem är hon" hahha så söt! sen typ så gick han in igen och jag snacka med geir och sa att jag va anna från bloggen och han gav mej värsta långa kramen :) jätte gulligt! sen kom weise och jag gav honom en snabb kram för han skulle in till rummet igen. Så uppträdde olle och vi stod där bak och sjöng med! sen gick alla upp när han gjorde no diggity! TJÄRLEK! sen körde dom "world hold on" och det är nog inte många som fattar det, men det är jätte kul ;) hahah! :) iaf efter det va det signering och jag stod typ längst fram ;) det va gött! gick upp och snacka med dom, först va det daniel. Jag lät han prata med Hanna (http://itshanna.blogg.se) och sen krama jag honom och fick autograf och snacka lite med han. Vad vi sa vill jag inte skriva här. :) sen så kom jag till Olle! han krama mig när han såg att det va jag. riktigt gulligt faktiskt. Sen fick han signera och sånt :) sen så snacka jag lite med han, säger inte riktigt vad. Men han nämnde skylten :)
Sen kom Geir! haha, det första han gjorde va att hälsa "tjenare anna" :) haha så singnera han och sånt. Krama mej och lite sånt. :) och så pratade vi lite. Sen så kom jag till andreas, han sa oxå "hej anna" :) gulligt. Han signera och vi snackade och sånt. Dom är jätte trevliga verkligen :) sen efter det kom jag på att jag ville ha kort med dom så vi ställde oss i kön igen och deras reaktioner va typ "är ni här igen?" haha. :) så söt! och sen sånt. Men jag tog kort med dom. Och ska jag vara ärlig. ahaah. Jade och Lisa tog samtidigt med olika kameror så vi kollar in i olika typ hela tiden, haha :) men gulligt :) daniel använder faktiskt vårat kort som profilbild :$fast han har klippt bort mej, men ändå ;) haha! <3 sen så typ stod vi och kolla på dom och sen när signeringen va slut gick jag, hanna och mia och ställde oss vid dörren och så typ kom dom och jag hann krama alla igen :) sen så hitta jag jade och Lisa och dom och hennes kompisar ville skrämma dom ? hahah men jag typ sabba allt för jag stod typ där för jag ville hellre snacka med dom :) kändes lite mer.. hahah :) men jag hann krama alla sprang fram till weise och gav honom en extra kram, samma med olle sen kom geir och jag gick jämsides med han typ i 10 sekunder innan han reagerade på det. hahah :) sen kom daniel och jag gav honom en till kram. Han bara hejdå anna :) haha. :) sen så följde jag efter Lisa, Jade och deras kompisar och dom sprang runt och skit , jag vet inte. Jag tror jag tappade en grej när jag sprang där, vill inte säga vad. ;o det är läskigt för jag vet inte när jag har tappat den ^^ men men! :) det va en grym dag verkligen! ångrar inget och det va så sjukt bra signeringen och allt. och sen krama jag dom ett antal gånger. Dom är jätte mysiga. Den 8 januari ska jag träffa dom igen, ser verkligen fram emot det. <3 aja, det blev inte så kort :$ men här kommer bilder! :)
Daniel Norberg, världens mysigaste människa. Jag LOVAR! <3


Olle Hedberg, så fin och underbar! <3

Geir Rönning, världens skönaste människa! <3
Andreas Weise, snyggare och underbarare människa får man leta efter!<3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv; Tack! :D din med :)

2010-12-21 @ 16:43:52
URL: http://ellendinbellen.blogg.se/
Postat av: OLIVIA ♥

FIN BLOGG ! <3

2010-12-21 @ 20:41:27
URL: http://fubbles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0